امروز : 26 تیر 1403
حسن صفری
مدیر روابط عمومی
کارشناس پرستاری

سوابق اجرایی

• سوپروایزر اورژانس مرکزی ۱۳۸۴-۱۳۷۹
• سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ۱۳۸۵-۱۳۸۷ 
• مدیر امور اداری معاونت بهداشتی ۱۳۸۸
• مدیر امور عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی  ۱۳۹۵-۱۳۸۸
• مشاور رسانه ای و سرپرست روابط عمومی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  ۱۳۹۹-۱۳۹۵
• مدیر امور عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی  ۱۴۰۱-۱۳۹۹
• سرپرست روابط عمومی دانشگاه از فروردین ۱۴۰۱ تاکنون
شرح وظائف مدیر روابط عمومی

•    برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج امکانات و منابع، هدایت، نظارت و کنترل بر امور مرتبط با مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه
•    مدیریت و نظارت بر فرآیند انجام اقدامات لازم به منظور برقراری ارتباط با دانشگاه ها، مؤسسات و مراکز دولتی و غیردولتی
•    برنامه‌ریزی و مدیریت اقدامات لازم به منظور آشنا نمودن مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه با رسالت، اهداف، برنامه‌ها و فعالیت های دانشگاه
•    مدیریت امور اجرائی برگزاری مراسم و همایش‌های مربوط به واحدهای تابعه دانشگاه طبق برنامه مصوب واحدهای ذیربط
•    مدیریت انتشار نشریه‌های خبری با انجام هماهنگی های لازم با واحدهای ذیربط
•    مدیریت فعالیت های مختلف تبلیغاتی دانشگاه در حیطه شرح وظایف اداره
•    فراهم نمودن زمینه لازم به منظور برقراری ارتباط و تفاهم بین دانشجویان، کارکنان، استادان و مسئولان دانشگاه
•    مدیریت امور پیمایش محیطی دانشگاه در زمینه سنجش نگرش، عقاید، نظرات و خواسته‌های مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه در قالب نظرسنجی، مطالعات محیطی و .... انعکاس نتایج آن به رئیس دانشگاه و حوزه‌های ذیربط
•    نظارت و مدیریت امور مربوط به تشریفات و پذیرایی مهمانان داخلی و خارجی
•    مدیریت فرآیند برقراری ارتباطات دو جانبه خبری و اطلاعاتی بین اداره و واحدهای تابعه دانشگاه و رسانه‌های گروهی
•    تنظیم و ارائه برنامه‌ و بودجه حوزه
•    تنظیم و ارائه گزارش های عملکرد دوره‌ای حوزه به مراجع ذیصلاح
•    جمع آوری اطلاعات اخبار و آمار لازم به منظور تهیه بروشورها و مجلات داخلی در چارچوب ضوابط و موازین مربوطه
•    نظارت و کمک در تهیه مقدمات لازم جهت برگزاری جشن ها، کنفرانس ها، سمینارها، ملاقات ها و مسافرت مقام ها
•     انجام امور تشریفاتی و پذیرایی از لحظه ورود تا خروج میهمانان طبق برنامه
•    همکاری در تهیه، بررسی و تنظیم اسناد و مدارک جهت تنظیم لوایح و یا تصویب نامه یا آیین نامه
•    آگاه ساختن مردم از پیشرفت ها و نتایج برنامه ها و فعالیت های دانشگاهی از طریق رسانه های جمعی، تشکیل جلسات سخنرانی، بررسی و تنظیم نظرات و آراء عمومی در رابطه با نحوه فعالیت دانشگاه به منظور ارائه به آن ها