امروز : 06 شهریور 1403
  • 1396/05/26 - 10:17
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zepj

آزادگان ارکان استقامت و ایمانند

رئیس دانشگاه به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان، اظهار داشت: آزادگان ارکان استقامت و ایمانند...




رئیس دانشگاه به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان، اظهار داشت: آزادگان ارکان استقامت و ایمانند.



 



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی افزود: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعثی هراسی به خود راه ندادند.



 



وی تصریح کرد: فداکاری و از جان گذشتگی های آزادگان، تابلویی از عظمت روحی آنهاست که نشان دادند با نیروی ایمان و اراده می شود بر رنج ها و دشواری ها غلبه کرد.



 



دکتر کوچکی تصریح کرد: آزاگان، با استقامت و پایداری و پای مردی خویش، به ستونی محکم مبدل گشته اند که نه تهدید ابرقدرت ها آنان را به هراس می افکند، نه از محاصره ها و کمبودها به فغان می آیند و نه از خیانت و وحشی گری های صدام دیوانه و افسار گسیخته رو به زوال در زدن شهرها و ویران کردن خانه ها و... خم به ابرو می آورند و چون گذشته به راه خود که همان راه اسلام عزیز و عزت و شرف و انسانیت است، ادامه می دهند.



 



اینجانب ضمن گرامیداشت ورودغرور آفرین آزادگان سرافراز و یادگاران 8 سال دفاع مقدس، سالگرد این خاطره بزرگ را به تمامی آزادمردان و هموطنان گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با استفاده از منویات امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداری از میراث این بزرگ مردان موفق و موید باشید.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117320
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم