امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/05/23 - 10:21
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6yj

آزمون کشوری بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار شد

آزمون مرحله کشوری بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور شرکت کنندگانی از دانشگاه های علوم پزشکی منطقه مرکزی به میزبانی دانشگاه برگزار شد...




آزمون مرحله کشوری بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور شرکت کنندگانی از دانشگاه های علوم پزشکی منطقه مرکزی به میزبانی دانشگاه برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، در این آزمون که از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۲ مرداد ماه به صورت هم زمان در ۸ منطقه کشوری برگزار شد،‌ تعداد ۱۵۲ شرکت کننده از دانشگاه های علوم پزشکی کاشان، اصفهان، یزد، شهرکرد و قم در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند.



 



این گزارش حاکیست: شرکت کنندگان در مرحله نهایی این آزمون در ۹ رشته شامل احادیث اهل‌بیت، پرسمان قرآنی، آشنایی با سیره معصومین(علیهم السلام)، احکام، حفظ موضوعی قرآن  کریم، سبک زندگی اسلامی – ایرانی، آشنایی با صحیفه سجادیه، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه و ترجمه و تفسیر با یکدیگر به رقابت پرداختند.



 



دکتر یوسف افراش نماینده مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت که به منظور نظارت بر حسن اجرای آزمون  در کاشان حضور داشت، در سخنانی، میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان را به عنوان دانشگاه برتر قرآنی کشور بسیار خوب ارزیابی کرد و آن را نشان از دغدغه و استقبال خوب مسئولین دانشگاه در فعالیت های فرهنگی و قرآنی دانست.



 



وی، حضور پزشکان متخصص و اساتید دانشگاهی در جشنواره قرآنی را باعث فراهم شدن زمینه فعالیت بیشتر دانشجویان در فعالیت های قرآنی برشمرد.



 



شایان ذکر است قبل از برگزاری آزمون نیزجلسه‌ای با حضور نماینده وزارت بهداشت و ناظرین آزمون به منظور ایجاد هماهنگی بهتر و بیشتر در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.



 



گفتنی است مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت از تاریخ ۱۸ الی ۲۰ مهرماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117996
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم