امروز : 06 شهریور 1403
  • 1396/05/25 - 13:12
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zbpj

آغاز به کار کلینیک سیار دندانپزشکی در منطقه کاشان / گامی دیگر در راستای اقدامات طرح تحول سلامت دهان و دندان به مردم مناطق محروم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آغاز به کار کلینیک سیار دندانپزشکی در این منطقه در راستای طرح تحول نظام سلامت خبر داد...




رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آغاز به کار کلینیک سیار دندانپزشکی در این منطقه در راستای طرح تحول نظام سلامت خبر داد.



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی در مراسم افتتاحیه این کلینیک که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه و اعضای شورای سلامت شهرستان امروز مورخ 25 مردادماه برگزار شد، گفت: این کلینیک سیار به صورت رایگان و با اولویت خدمت رسانی به کودکان زیر 14 سال، زنان باردار و مردم مناطق محروم و حاشیه نشین منطقه شروع به کار کرد.



وی افزود: این کلینیک سیار دندانپزشکی با اعتبار بالغ بر 420 میلیون تومان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و 30 میلیون تومان جهت تجهیزات و امکانات تکمیلی توسط دانشگاه با هدف خدمت رسانی به مردم مناطق محروم منطقه که دسترسی به خدمات دندانپزشکی ندارند، فعال شد.



دکتر کوچکی تصریح کرد: کلینیک سیار دندانپزشکی دارای کلیه امکانات دندانپزشکی و همچنین دارای امکاناتی چون یونیت، موتور برق، رادیو گرافی و ... در شرایط بحران است که  خدمات سطح 1 و 2 دندانپزشکی مانند کشیدن دندان، ترمیم دندان، جرم گیری، امکانات عصب کشی و ... در آن ارائه می شود.



وی اظهار داشت: در این کلینیک سیار، تعدادی از دندانپزشکان خیر منطقه، به همراه یک راننده که خود نیز دستیار آموزش دیده دندانپزشک می باشد، به ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی ویژه مردم محروم منطقه می پردازند.



گفتنی است نخستین مکان ارائه خدمات این کلینیک، روستای ون و وادقان می باشد.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117317
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم