امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/05/10 - 07:47
  • 8
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZD3j

آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان

ثبت نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد...




ثبت نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد.



شیوه اول: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با ستاد مرکزی عتبات دانشگاهیان یک کاروان به صورت اختصاصی و بدون قرعه کشی ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تاریخ 17/6/97 در نظر گرفته شده است،لذا متقاضیان شرکت در این تاریخ بایستی جهت ثبت نام  با  دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خانم مرادی با شماره داخلی 3559 یا شماره  55540066 داخلی 12 تماس بگیرید.



شیوه دوم: متقاضیانی که قادر به شرکت در دوره شیوه اول نمی باشند می توانند جهت ثبت نام  دوره های 29/6/97 و 6/7/97 و 22/7/97 به سایت www.labbayk.irمراجعه نمایند(لازم به ذکر است که این تاریخ ها به صورت کشوری قرعه کشی می گردد)



شرایط:



1- ثبت نام از تاریخ 7/5/1397 تا 14/5/97 می باشد، و نتایج قرعه کشی شیوه دوم از تاریخ 15/5/97 در سایت لبیک قابل رؤیت خواهد بود.



2- هر فرد می تواند در هنگام ثبت نام شیوه دوم، دو اولویت متفاوت برای تاریخ سفر خود انتخاب نماید.برای هر تاریخ اعزام، قرعه کشی مجزا صورت خواهد پذیرفت. 



3-به دلیل ارتباط مستقیم هزینه سفربا نرخ ارز،هزینه سفر در طول بازه اعزام ثابت نبوده و با افزایش و یا کاهش احتمالی نرخ ارز متغیر می باشد. هزینه کاروان های عتبات دانشگاهیان برای کاروان های هوایی 2,300,000 تومان تا 2,600,000 تومان و زمینی 1,200,000 تومان تا 1,500,000 تومان پیش بینی می گردد، که با توجه به دوری و نزدیکی به مرز، نرخ هراستان متفاوت می باشد. هزینه دقیق سفر پس از اعلام سازمان حج نهائی می شود.



4-  کاروانهای در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان در قالب کاروان های حج و زیارت بوده و درجه آن در اعزام های هوایی A و در اعزام های زمینی C می باشد.



5- مدت سفر هفت شب؛ شامل سه شب نجف، سه شب کربلا و یک شب کاظمین(زیارت سامرا به صورت عبوری) می باشد.



6-کلیه دانشگاهیان می توانند به صورت فردی ویا در صورت تمایل تا سه نفر همراه : شامل همسر و دو فرزند را نیز به همراه خود ثبت نام نمایند.



7-اعزام پدر و مادر به همراه دانشگاهیان به هیچ عنوان مقدور نمی باشد.



8- برای اساتید و کارمندان محترم، داشتن شماره حکم کارگزینی الزامی است.



9-افرادی که قبلاً با کاروان‌های عمره یا عتبات دانشجویی (دانشگاهیان) مشرف شده‌اند منعی برای ثبت نام و تشرف در قالب کاروان‌های عتبات دانشگاهیان را نخواهند داشت.



10-با توجه به مستقل بودن حج و زیارت کاشان از استان اصفهان و تعداد زیاد درخواست اعزام از این شهر، متقاضیان می توانند در گزینه انتخاب استان ،کاشان را انتخاب و از اعزام با کاروانهای دانشگاهی این شهر بهره مند گردند.



11-با مساعدت بانک ملت، به کلیه زائرین(اعم از اساتید و کارمندان)، تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 20 میلیون ریال برای کاروان های هوائی و 13 میلیون ریال برای کاروان های زمینی با بازپرداخت 18 ماهه اعطا خواهد شد. تسهیلات بانک ملت به یک نفر همراه (فقط همسر) نیز تعلق خواهد گرفت.



12-ازجملهمزایای عتبات دانشگاهیان یکدست دانشگاهی بودن اعضاء کاروان؛ برنامه های فرهنگی ویژه برای دانشگاهیان در سفر، اعطاء تسهیلات قرض الحسنه، وهمچنین سهولت اخذ مجوز خروج از کشور مشمولین(که نیازی به مراجعه خود شخص به نظام وظیفه و ارائه وثیقه و سایر موارد نیست و این کار توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می گیرد) می باشد.



13- در شیوه اول اولویت با افرادی است که نسبت به ثبت نام زودتر اقدام نمایند و مدارک تحویل نمایند.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117970
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم