امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/06/26 - 08:42
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZNbj

آغاز سفر یک روزه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی کاشان

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دقایقی قبل وارد دانشگاه علوم پزشکی کاشان شد...




معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دقایقی قبل وارد دانشگاه علوم پزشکی کاشان شد.



به گزارش وب دا، دکتر سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به همراه تعدادی مدیران و مسئولان این معاونت صبح امروز چهارشنبه 26 شهریور ماه 99 وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی، سلف سرویس مرکزی، اماکن ورزشی و فعالیت نهادهای دانشجویی این دانشگاه را مورد بررسی قرار خواهد داد.



وی، در قالب این بازدید ضمن شرکت در نشست با رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، سایر مدیران و دانشجویان فعال فرهنگی و دانشجویان دانشگاه و سمع گزارش عملکرد این معاونت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، رفاهی، ورزشی و... از نزدیک با مسائل و مشکلات دانشگاه آشنا خواهد شد.



این گزارش حاکیست: بازدید از امکانات رفاهی، خوابگاهی، ورزشی و تغذیه دانشجویان، دیدار با نمایندگان نهادهای دانشجویی فعال در دانشگاه و نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کاشان از دیگر برنامه‌هایی است که روز چهارشنبه 26 شهریور ماه جاری با حضور دکتر لاری انجام خواهد شد.



گفتنی است؛ در این بازدید دکتر حسن زائری لطف مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، مهندس رحمان خدابنده‌لو مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت، مهندس بهروز  رحیمی رئیس صندوق فاه دانشجویان، دکتر بهزاد تدین معاون تسهیلات صندوق رفاه، دکتر سید عابدین حسینی آهنگری مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت و سید نصرت الله موسوی دبیر ستاد مرکزی فعالیت‌های جهادی و مسؤول سفرهای استانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز در این بازدید حضور دارند.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119860
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم