امروز : 01 مرداد 1403
  • 1397/12/23 - 12:19
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z2Rj

آماده باش مراکز خدمات جامع سلامت و درمانی کاشان در ایام نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آماده باش خدمات جامع سلامت و درمانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در ایام نوروز خبر داد...




رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آماده باش مراکزخدمات جامع سلامت و درمانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در ایام نوروز خبر داد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر ابراهیم کوچکی در نشست خبری ویژه نوروز روز چهار شنبه مورخ 22/12/97 گفت: کلیه امکانات و منابع دانشگاه اعم از نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی جهت ارائه خدمات حوزه سلامت در ایام نوروز بسیج و هماهنگی های لازم انجام شده است.



 



وی، با اشاره به اینکه بیمارستان های این دو شهرستان به مسافران داخلی و گردشگران خارجی در تعطیلات نوروزی 1398 خدمات رسانی می کنند، افزود: بیمارستان های شهید بهشتی، متینی، نقوی، کارگر نژاد، شبیه خوانی، آیت الله یثربی و میلاد در کاشان و حضرت سیدالشهدا (ع) و شهید رجایی در آران و بیدگل برای تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمت به شهروندان می باشند.



 



وی، در ادامه با اشاره به اهمیت انجام دیالیز به صورت روزانه، ادامه داد: مرکز دیالیز دانشگاه نیز واقع در بیمارستان اخوان در خیابان اباذر همزمان با ایام نوروز آماده خدمت رسانی است.



 



دکتر کوچکی، با اشاره به آغاز طرح بسیج نوروزی واحد بهداشت محیط از تاریخ 20/12/97 اظهار داشت: افزایش نظارت و بازرسی های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، بین راهی تحت پوشش، نمونه برداری از مواد غذایی حساس در مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و کنترل کیفی آب اشامیدنی (کلرسنجی و نمونه برداری) در اماکن عمومی و مراکز اقامتی و بین راهی از اهداف این طرح می باشد.



 



وی افزود: همشهریان و مسافرین گرامی می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با سامانه ارتباطات و رسیدگی به شکایات مردمی 190 تماس گرفته و مورد را اعلام نمایند تا در اسرع وقت بررسی و اقدام لازم توسط بازرسان این دانشگاه انجام شود.



 



به‌ گفته‌ دکتر کوچکی، برنامه‌ریزی بازدید روزانه از تمامی مراکز درمانی، بهداشتی و دارویی در ایام طرح سلامت نوروزی توسط وی به همراه روابط عمومی، حراست، معاونین درمان و بهداشتی و تمامی بازرسین معاونت درمان انجام‌ می‌شود.



 



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118505
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم