امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/09/01 - 12:38
  • 5
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zzsj

آیین تقدیر از دانشجویان استعدادهای درخشان در دانشگاه برگزار شد

آیین تقدیر از دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه با عنوان طلوع با حضور مشاور وزیر بهداشت در کمیسیون تخصصی آموزش پزشکی، جمعی از اعضای هیأت علمی، مدیران و مسئولین و دانشجویان دانشگاه ظهر روز سه شنبه مورخ 30/8/96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد...




آیین تقدیر از دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه با عنوان طلوع با حضور مشاور وزیر بهداشت در کمیسیون تخصصی آموزش پزشکی، جمعی از اعضای هیأت علمی، مدیران و مسئولین و دانشجویان دانشگاه ظهر روز سه شنبه مورخ 30/8/96 در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار شد.



دکتر ابراهیم کوچکی رئیس دانشگاه در این مراسم، ضمن تبریک کسب رتبه های برتر به دانشجویان و با اشاره به پتانسیل های موجود در دانشجویان استعدادهای درخشان ابراز امیدواری کرد: در آینده شاهد کسب رتبه های برتر کشوری بیش از پیش در این عزیزان باشیم.



دکتر علی جعفریان مشاور وزیر بهداشت در کمیسیون تخصصی آموزش پزشکی نیز، ضمن تشکر از برگزاری این مراسم، اظهار داشت: موفقیت ها با سختی و تلاش به دست می آیند.



سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه نیز در این نشست، گزارش کاملی را از روند اجرای مراسم و انتخاب دانشجویان برگزیده ارائه کرد.



دکتر الهه میانه ساز اظهار داشت: برای نخستین بار انتخابات کمیته مشورتی دانشجویی دفتر استعدادهای درخشان در حاشیه این مراسم برگزار گردید.



وی، عضویت در دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه (دانشجوی استعداد درخشان ؛ مستعد یا جز ده درصد برتر رشته -ورودی)، علاقه مندی به امور اجرایی و آموزشی، داشتن معدل کل حداقل  ۱۷، باقی ماندن حداقل ۳ ترم از سنوات تحصیلی) برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی باقی ماندن حداقل ۲ ترم از سنوات تحصیلی و عدم وجود سوء سابقه یا حکم محکومیت قطعی در کمیته انضباطی دانشگاه را از شرایط عضویت در کمیته مشورتی دفتر استعدادهای درخشان عنوان کرد.



سرپرست دفتر استعدادهای درخشان یادآور شد: زمینه سازی برای بهره گیری از خلاقیت و ایده های نوآورانه آموزشی دانشجویان، بستر سازی تعامل و تبادل تجارت دانشجویی در حیطه های آموزش علوم پزشکی، انتقال پیشنهادات و انتقادات دانشجویان در حیطه آموزشی  به سطوح مدیریت کلان آموزشی دانشگاه، ایجاد فرهنگ مشارکت و احساس مسوولیت در بین دانشجویان برای ارتقا کیفیت آموزش، بستر سازی برای تعامل آگاهانه؛ علمی و فعال دانشجویان با نظام آموزشی جاری در جهت ارتقاء برنامه های آموزشی بخشی از شرح وظایف کمیته مشورتی دفتر استعدادهای درخشان می باشد.



لازم به ذکر است سومین جشن  طلوع در قالب آیین تقدیر از 81 دانشجوی استعداد درخشان و مستعد دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رشته‌ها و مقاطع مختلف با اهداء لوح تقدیر، هدایا و تندیس در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.



گفتنی است در این مراسم از زحمات دکتر میانه ساز سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه و لیلا سحرخوان کارشناس این دفتر نیز تقدیر شد.



لیست اسامی 1



لیست اسامی 2



 










  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117511
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم