امروز : 02 مرداد 1403
  • 1396/02/17 - 09:21
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zfkj

آیین گرامیداشت روز استاد در دانشگاه برگزار شد

آیین گرامیداشت روز استاد و مقام معلم با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه در سالن تشریفات رویال در تاریخ 14/2/96 برگزار گردید...




آیین گرامیداشت روز استاد و مقام معلم با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه در سالن تشریفات رویال در تاریخ 14/2/96 برگزار گردید.



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی سرپرست دانشگاه نیز در این آیین ضمن تبریک ایام بزرگداشت روز معلم و مقام استاد، به اهم برنامه های توسعه ای دانشگاه در حوزه های مختلف اشاره و تاکید کرد: اساتید و اعضای هیات علمی در مسیر توسعه کمی و کیفی دانشگاه، به ویژه عرصه آموزش، بازنگری کوریکولوم ها ، همکاری در المپیادهای علمی، طرح تحول و نوآوری در آموزش و ... نقش به سزایی ایفا می نمایند.



 دکتر همایون نادریان معاون آموزشی دانشگاه نیز در ابتدای مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی، در خصوص جزئیات برنامه، نحوه انتخاب اساتید، گروه های آموزشی و دانشکده برتر سخنانی ایراد کرد.



این گزارش حاکیست: در ادامه مراسم از اساتید نمونه، ارتقاءیافته، بازنشسته، گروه های برتر آموزشی، فرآیندها و ایده های دانش پژوهی برتر جشنواره شهید مطهری  و برگزیده بخش کشوری و دانشگاهی تقدیر به عمل آمد.



برپایه این گزارش: دانشکده پیراپزشکی دانشگاه نیز در این مراسم به علت همکاری های شایسته در طرح تحول و نوآوری در آموزش و ماموریت ویژه دانشگاه به عنوان دانشکده برتر معرفی گردید.



شایان ذکر است اساتید نمونه منتخب دانشکده های دانشگاه در این آیین مورد تقدیر قرار گرفتند.



اسامی اساتید نمونه منتخب دانشکده ها به شرح ذیل است:



دانشکده پزشکی:



 دکتر اسماعیل فخاریان، دکتر عباس ارج، دکتر اسماعیل عبدالرحیم کاشی، دکتر طاهره خامه چیان، دکتر عبداله امیدی



دانشکده پیراپزشکی:



دکتر مهرداد مهدیان



دانشکده پرستاری و مامائی:



دکتر معصومه عابدزاده



دانشکده دندانپزشکی:



دکتر مسعود گل شاه



دانشکده بهداشت:



 مهندس محمد صباحی



 










  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117093
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم