امروز : 29 تیر 1403
  • 1400/02/13 - 12:22
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZdqP

از زحمات اعضای هیات علمی دانشگاه تقدیر و تجلیل شد

به مناسبت هفته معلم و سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره(، رییس دانشگاه و معاون آموزشی دانشگاه به همراه جمعی از مسئولین از زحمات اساتید و گروه های آموزشی تقدیر کردند...




به مناسبت هفته معلم و سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره(، رییس دانشگاه و معاون آموزشی دانشگاه به همراه جمعی از مسئولین از زحمات اساتید و گروه های آموزشی تقدیر کردند.



 



به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی، ضمن دیدار با اعضای هیات علمی دانشکده های مختلف دانشگاه و تقدیر از زحماتشان، در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی حضور یافت و از زحمات گروه های بالینی و اعضای هیات علمی مستقر در این مرکز تجلیل نمود.



 



وی در این دیدارها، به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند "معلمی شغل انبیاء است" به نقش و جایگاه ارزشمند معلمان و اساتید اشاره کرد و اظهار داشت: معلمان چراغ راه بشریت و کارشان جزء مهمترین مشاغل در جهان است.



 



رئیس دانشگاه، هفته معلم را علاوه بر تکریم و بزرگداشت مقام معلم و استاد، فرصتی برای یادآوری وظایف معلمی و رسالت خطیر این عزیزان عنوان کرد.



 



دکتر مروجی، با اشاره به اینکه اعضای هیات علمی دانشگاه به مانند دوران دفاع مقدس که با سعی و صبر نستوه خود دوشادوش رزمندگان، مانع از ایستایی چرخ تعلیم و تربیت در جبهه‌های جنگ گشتند، از آغازین روز بروز و فراگیری ویروس مهلک کرونا، مجاهدانه به میدان آمدند و جلوه‌های کم نظیری از مسئولیت پذیری، سخت کوشی، خلاقیت و مهربانی را رقم زدند.



 



 












  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 120625
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم