امروز : 26 تیر 1403
  • 1401/07/26 - 14:08
  • 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZNYP

اهمیت نقش مدیران در کاهش نارضایتی‌ های کارکنان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، براهمیت نقش مدیران در کاهش نارضایتی‌ های کارکنان تاکید کرد...




معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، براهمیت نقش مدیران در کاهش نارضایتی‌ های کارکنان تاکید کرد.



به گزارش وبدا، دکتر بهروز رحیمی، در جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به جلوگیری از ایجاد نارضایتی‌ ها به عنوان یکی از رسالت‌ های اصلی معاونت توسعه، خاطرنشان کرد: عدم تعلق سازمانی یکی از دلایل اصلی ایجاد نارضایتی بین کارکنان است که باید با تمام توان از آن جلوگیری کرد.

وی در ادامه هر کدام از معاونت‌ های مختلف وزارت بهداشت را در حوزه تخصصی خود تأثیرگذار دانست که باید به ‌نوبه خود بار نارضایتی‌ ها را کم کرده و در این حوزه نقش پررنگی ایفا کنند.

دکتر رحیمی در ادامه ضمن تأکید براینکه مدیران باید یاد بگیرند و یاد دهند که می ‌توان با رفعت و اخلاق مدیریت کرد و به تحکم نیازی نیست، بلکه می ‌توان مهربانانه با همکاران کار کرد، بر نقش مدیران در کاهش نارضایتی ‌ها تأکید کرد.

ضرورت اصلاح ساختار فرهنگی ادارات

وی در ادامه با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار فرهنگی ادارات، تأکید کرد: فرهنگ اسلام و ایثار باید در ادارات نهادینه شود که در این راستا باید اقدامات ویژه ‌ای صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تأکید بر اهمیت جذب نیروی انسانی کارآمد، متدین، انقلابی و متخصص در بدنه وزارت بهداشت، اظهار کرد: باید دقت نظر و غربالگری را در راستای جذب نیروی انسانی افزایش دهیم و کارکنانی را جذب ساختار وزارت بهداشت و دانشگاه‌ های علوم پزشکی کنیم که در تراز با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حفظ امنیت و تقویت فضای سایبری در وزارت بهداشت، حوزه فناوری اطلاعات این وزارتخانه را در مواجهه با حملات سایبری بسیار توانمند و هوشیار قلمداد کرد.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 122197
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم