امروز : 27 تیر 1403
  • 1401/01/01 - 15:29
  • 17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z2jP

بازدید تیم مدیریتی ستاد نوروزی دانشگاه از مراکز درمانی

معاون درمان دانشگاه در اولین روز از فروردین ۱۴۰۱ از بیمارستان نقوی و پایگاه های اورژانس شهری فین و جاده ای خزاق بازدید به عمل آورند...







بازدید تیم مدیریتی ستاد نوروزی دانشگاه از مراکز درمانی


 


معاون درمان دانشگاه به همراه مدیر درمان و رئیس مرکز اورژانس دانشگاه در اولین روز از فروردین ۱۴۰۱ از بیمارستانهای بهشتی، نقوی، متینی و پایگاه های اورژانس شهری فین و جاده ای خزاق بازدید به عمل آوردند.


 


دکتر حامد یزدان پناه در این بازدید، ضمن تبریک سال نو به کادر درمان، نحوه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی، آمار مراجعین و موارد بستری کووید ۱۹ را مورد بررسی قرار داده و رهنمودهای لازم در مورد چگونگی ارائه خدمات درمانی را مطرح نمودند.            لازم به ذکر است: معاون درمان دانشگاه به همراه مدیر درمان و رئیس مرکز اورژانس دانشگاه روز شنبه مورخ 29/12/1400 از مرکز ارتباطات و پایگاه اورژانس جاده ای عوارضی قمصرنیز بازدید کردند و نحوه ارائه خدمات را بررسی کردند.






معاون درمان دانشگاه به همراه مدیر درمان و رئیس مرکز اورژانس دانشگاه دراولین روز از فروردین ۱۴۰۱ از بیمارستان های بهشتی، نقوی، متینی و پایگاه های اورژانس شهری فین و جاده ای خزاق بازدید به عمل آوردند.


 


به گزارش وب دا، دکتر حامد یزدان پناه در این بازدید، ضمن تبریک سال نو به کادر درمان، نحوه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی، آمار مراجعین و موارد بستری کووید ۱۹ را مورد بررسی قرار داده و رهنمودهای لازم در مورد چگونگی ارائه خدمات درمانی را مطرح نمودند.


 


لازم به ذکر است: معاون درمان دانشگاه به همراه مدیر درمان و رئیس مرکز اورژانس دانشگاه روز شنبه مورخ 29/12/1400 از مرکز ارتباطات و پایگاه اورژانس جاده ای عوارضی قمصرنیز بازدید و نحوه ارائه خدمات را بررسی کردند.



 



 


 


 




 




لازم به ذکر است مدیر درمان و رئیس مرکز اورژانس دانشگاخ نیز ور این بازدید حضور داشتند.بازدید معاون درمان دانشگاه از مراکز درمانی


معاون درمان دانشگاه در اولین روز از فروردین ۱۴۰۱ از بیمارستان نقوی و پایگاه های اورژانس شهری فین و جاده ای خزاق بازدید به عمل آورند.


 


دکتر حامد یزدان پناه در این بازدید، ضمن تبریک سال نو به کادر درمان نحوه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی،  آمار مراجعین و بستری کووید ۱۹ را مورد بررسی قرار داده، و مباحثی در مورد چگونگی نحوه ارائه خدمات درمانی در  بحران کرونا را مطرح نمودند.


لازم به ذکر است مدیر درمان و رئیس مرکز اورژانس دانشگاخ نیز ور این بازدید حضور داشتند.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 121583
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم