امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/07/21 - 12:08
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZgAj

بازدید هیات بورد تخصصی مغز و اعصاب از بیمارستان شهید بهشتی

هیات بورد تخصصی مغز و اعصاب به همراه رئیس بیمارستان بهشتی، رئیس و معاون پژوهشی دانشکده پزشکی، مدیر گروه و اعضا هیات علمی گروه نورولوژی از مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان بازدید کردند...




هیات بورد تخصصی مغز و اعصاب به همراه رئیس بیمارستان بهشتی، رئیس و معاون پژوهشی دانشکده پزشکی، مدیر گروه و اعضا هیات علمی گروه نورولوژی از مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان بازدید کردند.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، اعضای هیات بورد نورولوژی وزارت متبوع متشکل از دکتر زارع، دکتر نجفی و نماینده دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به بازدید از بخش داخلی اعصاب، اورژانس،MRI ، درمانگاه، بخش نوار عصب و عضله، پاویون دستیاران و...  پرداختند.



 



مدیر گروه نورولوژی بیمارستان شهید بهشتی نیز در این بازدید، گزارشی از فعالیت های درمانی و آموزشی گروه نورولوژی بیمارستان را بیان و تصریح کرد: ارتقا شاخص های آموزشی، درمانی و تحقیقاتی نورولوژی در سطح استانداردهای کشور و تربیت نیروهای تخصصی از مهمترین اهداف گروه نورولوژی این بیمارستان است.



 



دکتر مسعود، با اشاره به امکانات و بستر مناسب جهت پذیرش دستیار در این رشته، نقطه قوت این گروه را اعضای هیات علمی توانمند و با انگیزه عنوان کرد و گفت: تنها راه پیشرفت، ترقی و رفع مشکلات موجود، بهبود شاخص های درمانی آموزشی، حمایت و نگاه ویژه مسئولین مربوطه و هیات بورد تخصصی نورولوژی می باشد.



 



 وی، همچنین به هیات بورد تخصصی نورولوژی وزرات متبوع قول مساعد جهت حمایت همه جانبه در جهت رفع نواقص جزیی مطرح شده را داد.



 



این گزارش حاکیست: هیات مذکور، طی نشستی با اعضا گروه و مسئولان دانشکده پزشکی، امکانات و توانمندی های موجود را برای گروه تخصصی نورولوژی، مناسب ارزیابی و تنها خواستار تغییراتی در بخشی از فضاهای نورولوژی مربوطه شدند.



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118120
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم