امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/05/15 - 21:17
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZF9j

برگزاری جلسه هم اندیشی در خصوص شرایط برگزاری مراسم عزاداری محرم در ایام کرونا در دانشگاه علوم پزشکی

نشست هم اندیشی در خصوص شرایط برگزاری مراسم عزاداری محرم در ایام کرونا در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد...




نشست هم اندیشی در خصوص شرایط برگزاری مراسم عزاداری محرم در ایام کرونا در  دانشگاه  علوم پزشکی برگزار شد.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این جلسه، سلامت را شامل ابعاد مختلف سلامت جسمی، روانی، اجتماعی

و معنوی برشمرد و گفت: توجه به همه این ابعاد ضروری و لازم است.

دکتر سید علیرضا مروجی، به نقش دانشگاه علوم پزشکی کاشان به عنوان متولی سلامت مردم و فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا اشاره کردو خواستار توجه به دستوالعمل ها وپروتکل های ابلاغی از سوی کارشناسان سلامت شد.

 این جلسه با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، معاون بهداشتی دانشگاه، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مشاور رییس دانشگاه در امور خیرین، مدیرحوزه های علمیه شهرستان کاشان، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کاشان و نمایندگانی از هیئات مذهبی کاشان برگزار و از اقدام سنجیده هیات حیدری درب فین در برگزاری مراسم عزاداری محرم به صورت مجازی تقدیر شد.

این گزارش حاکیست: در  این جلسه بر  رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به تعظیم شعائر حسینی تاکید و همچنین باتوجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت  قرمز بیماری در منطقه درباره شیوه های برگزاری مراسم در محرم بحث وتبادل نظر شد.

لازم به ذکر است: همچنین بر برگزاری مراسم به صورت مجازی، استفاده از فضای باز و غیرمسقف، دوری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از راه اندازی دستجات عزاداری، عدم برپایی مراسم در بازار، عدم برپایی چایخانه در معابر و خیابانها، عدم توزیع نذورات به صورت حضوری در هیئات و توصیه به ترویج تخصیص نذورات به صورت کمک های مومنانه و تهیه ملزومات بهداشتی تاکید شد. شایان ذکر است رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان از مسئول هئیت حیدری درب فین کاشان به علت اقدام شایسته آنها با اهداء لوح، تقدیر کردند.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119739
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم