امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/06/03 - 12:58
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zzaj

برگزاری نشست بررسی انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جهت جذب دانشجوی خارجی

نشست بررسی انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جهت جذب دانشجوی خارجی با حضور معاون آموزشی دانشگاه و سایر اعضاء روز یکشنبه 02/06/99 در دفتر معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد...




نشست بررسی انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جهت جذب دانشجوی خارجی با حضور معاون آموزشی دانشگاه و سایر اعضاء روز یکشنبه 02/06/99 در دفتر معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.  



به گزارش وب دا، دکتر عباس تقوی اردکانی معاون آموزشی دانشگاه در این نشست، به بیان توضیحاتی در خصوص اهداف دانشگاه در حیطه بین الملل پرداخت.



 دکتر غزاله مشکدانیان مدیر بین الملل دانشگاه نیز در ادامه، گزارش مفصلی در خصوص معرفی شهرستان کاشان، دانشگاه علوم پزشکی کاشان و بیمارستان های آموزشی، ظرفیت ها  و پتانسیل های آموزشی (کوتاه مدت و بلند مدت)، پژوهشی و درمانی و تعداد دانشجویان خارجی و فعالیت های انجام شده در حوزه بین الملل پرداخت.



عبادا.. احمدی مدیریت شرکت بین المللی ایده سازان دانش گستر نیز، به ارائه توضیحات مفصلی از اقدامات انجام شده شرکت در حوزه جذب دانشجوی خارجی از دیگر کشورها، امکانات و پتانسیل های شرکت در خصوص بین المللی سازی دانشگاه ها و دیگر نقاط مشترک همکاری پرداخت.



لازم به ذکر است این نشست در خصوص انعقاد تفاهم نامه مشترک همکاری و همچنین چگونگی انجام همکاری های مشترک دانشگاه با شرکت بین المللی ایده سازان دانش گستر جهت جذب دانشجوی خارجی برگزار شد و استفاده از تجربیات در خصوص  پذیرش دانشجوخارجی از کشورهای هدف و امضای تفاهم نامه مشترک از مهمترین مباحث مطروحه در این جلسه بود.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119791
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم