امروز : 02 مرداد 1403
  • 1396/12/25 - 13:08
  • 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zdwj

برگزاری نشست قائم مقام وزارت بهداشت با اعضای هیات رئیسه دانشگاه

نشست قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعضای هیات رئیسه دانشگاه به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات حوزه سلامت در منطقه کاشان روز جمعه مورخ 25/12/92 در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار شد...




نشست قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعضای هیات رئیسه دانشگاه به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات حوزه سلامت در منطقه کاشان روز جمعه مورخ 25/12/92 در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، دکتر ایرج حریرچی در این نشست، به وظایف وزارت متبوع و دانشگاه اشاره کرد و آن را سلامت مردم، محافظت مالی از مخاطرات این حوزه و افزایش رضایتمندی مردم برشمرد.



 



قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در خصوص متوسط تخت در کشور و خدمات حوزه درمان سخنانی را بیان کرد.



 



دکتر حریرچی اظهار داشت: سیاست وزارت بهداشت در زمینه طرح آمایش سرزمین الگویی است که مورد توجه وزارت علوم قرار گرفته است.



 



وی، با اشاره به توجه وزیر، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مصلحت کل کشور ادامه داد: امور وزارت بهداشت با طرح آمایش سرزمین آسان تر شده در حالیکه کمتر نمی شود.



 



قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن تشکر از خدمات ویژه در دانشگاه، به ارتقای سلامت، شاخص ها WHOدر کشور و کاشان تایید کرد.



 



دکتر کوچکی رئیس دانشگاه در این نشست، با اشاره به پتانسیل های موجود در دانشگاه و منطقه، خواستار توجه ویژه وزارت متبوع شد و در ادامه به تشریح مسائل و نیاز های دانشگاه پرداخت.



 



حجت الاسلام و المسلمین شاه فضل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، بر کمک بیشتر به برنامه ریزی فرهنگی برای آموزش دانشجویان تاکید کرد.



 



این گزارش حاکیست: مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، معاونین توسعه مدیریت و منابع، آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمان و غذا و دارو، سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی، سرپرست دانشکده دانشکده پزشکی، مدیر حراست، سرپرست روابط عمومی و مسئول دفتر فنی دانشگاه به بیان اقدامات، اهم برنامه ها و مشکلات واحد مربوطه خود پرداخت.



 



لازم به ذکر است توجه به جایگاه و قدمت دانشگاه، طرح آمایش سرزمین، نگاه ویژه به تحصبلات تکمیلی، بازنگری قوانین در حوزه دارو و غذا، کسورات سازمان های بیمه گر، دیر ارسال شدن تعرفه از سوی وزارت بهداشت، ضرورت افزایش پرداختی بسته خدمتی ارتقای خدمات هتلینگ طرح تحول سلامت در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی (باتوجه به اینکه زیربنا و تاسیسات این بیمارستان قدیمی است)، پروژه های عمرانی، تعداد و وضعیت استخدامی نیروی انسانی، تعداد دانشجویان، کسب درآمد اختصاصی و ... از جمله امور مطروحه در این نشست بود.





 



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117718
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم