امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/06/01 - 12:31
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zmaj

برگزاری نشست هیات اندیشه ورزی کانون بسیج استادان و جامعه پزشکی

دومین جلسه هیات اندیشه ورزی کانون بسیج استادان و جامعه پزشکی در سال جاری با حضور رئیس دانشگاه، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کاشان و سایر اعضا در تاریخ شنبه 1/6/99 در سالن شهدای ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد...




دومین جلسه هیات اندیشه ورزی کانون بسیج استادان و جامعه پزشکی در سال جاری با حضور رئیس دانشگاه، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کاشان و سایر اعضا در تاریخ شنبه 1/6/99 در سالن شهدای ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.



به گزارش وب دا، دکتر مروجی رئیس دانشگاه در این نشست، از عملکرد بسیج و سپاه به عنوان عضو ستاد مقابله با کرونا تقدیر کرد.



وی اظهار داشت: پزشکان همواره در تمام صحنه های انقلاب اسلامی در راستای ارتقا سلامت جامعه همواره تلاش مضاعف نمودند و در شرایط اپیدمی بیماری منحوس کووید 19 نیز از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در کشورمان شاهد حضور پر رنگ و فداکارانه پزشکان عزیز در کنار تمامی مدافعان سلامت بودیم که با تلاش صادقانه و مخلصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس به کمک بیماران شتافتند و همانند هشت سال دفاع مقدس از جان مایه گذاشته و با خدمت و ایثار، بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند.



دکتر افشار مسئول کانون بسیج استادان و جامعه پزشکی نیز در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع اعضاء، روز پزشک را تبریک گفت.



حجت الاسلام و المسلمین شاه فضل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیز در این جلسه، در خصوص پیام عاشورا و تقدیر از پزشکان در عرصه مبارزه با ادامه کرونا سخنانی را بیان کردند.



لازم به ذکر است: در پایان این نشست از پزشکان منتخب بسیج در عرصه مقابله با کرونا تقدیر و تشکر شد.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119778
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم