امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/03/02 - 10:56
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZZmj

برگزاری نشست یک روزه منطقه ای برنامه سلامت نوزادان و ترویج تغذیه با شیر مادر

نشست منطقه ای سلامت نوزادان وترویج تغذیه با شیر مادر با حضور کارشناس اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت، کارشناسان نوزادان و شیر مادر دانشگاه های علوم پزشکی قطب (اصفهان، یزد، شهرکرد، اراک، ساوه و کاشان) در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد...




نشست منطقه ای سلامت نوزادان وترویج تغذیه با شیر مادر با حضور کارشناس اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت، کارشناسان نوزادان و شیر مادر دانشگاه های علوم پزشکی  قطب (اصفهان، یزد، شهرکرد، اراک، ساوه و کاشان) در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.



 



 به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی معاونت محترم بهداشتی در این نشست،  ضمن خیر مقدم  به شرکت کنندگان، در خصوص اهمیت برنامه نوزادان، ضرورت توجه به آموزش و مراقبت نوزادان به خصوص با توجه به اشاعه اطلاعات و باورهای نادرست و مراقبت در منزل سخنانی را بیان کرد.



 



رشیدی کارشناس اداره سلامت نوزادان وزارت بهداشت نیز سخنانی را در راستای لزوم ایجاد هماهنگی جهت رفع مسائل موجود، راه حل ها و نظرات بیان کرد.



 



کارشناس مسئول برنامه کودکان و نوزادان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در ادامه، گزارشی از نحوه اجرای برنامه مراقبت در منزل نوزادان پر خطر در این دانشگاه را ارائه نمود.



 



کارشناسان نوزادان این دانشگاه ها در ادامه در خصوص برنامه عملیاتی، فعالیت های اجرایی برنامه سلامت نوزادان و شیر مادر، مشکلات موجود و روند اجرایی برنامه جدید پایش و ارزشیابی بیمارستان های دوستدار کودک بحث و تبادل نظر نمودند.



 



این گزارش حاکیست: در پایان جلسه حاضرین از روند مراقبت نوزادان و ترویج تغذیه با شیر مادر از پایگاه سلامت شهید باهنر  و زایشگاه شبیه خوانی بازدید کردند.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117135
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم