امروز : 31 تیر 1403
  • 1399/02/07 - 22:20
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zh5j

بستری 23 بیمار تنفسی جدید در مراکز درمانی منطقه کاشان

رئیس دانشگاه، از بستری ۲۳ بیمار تنفسی جدید در مراکز درمانی منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته خبر داد.






رئیس دانشگاه، از بستری ۲۳ بیمار تنفسی جدید در مراکز درمانی منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته خبر داد.





به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در نشست خبری هفته سلامت گفت: در این مدت 13 بیمار تنفسی نیز از این مراکز درمانی  ترخیص شده‌اند.





وی افزود: از آغاز شیوع بیماری کرونا در این منطقه تاکنون 20 هزار 870 مراجعه به تمام مرکزهای درمانی، بستری، سرپایی، تشخیصی و رادیولوژی صورت گرفته که 2 هزار و 442 مورد از آن ها از بیمارستان ترخیص شده اند.





رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: نتیجه آزمایش یک هزار و 108 نفر از بیماران مشکوک تنفسی از نظر کرونا مثبت و 870 مورد نیز منفی گزارش شده است.





وی تاکید کرد: بیماری کرونا با انسان‌ها خواهد بود، از کره زمین رخت برنخواهد بست و با مردم زندگی خواهد کرد اما هنر ما باید این باشد که با رفتارهای پیشگیرانه همچنان زنجیره انتقال آن را قطع کنیم تا دوباره شاهد موج برگشت آن نباشیم.





سید علیرضا مروجی افزود: شمار بیماران این منطقه نسبت به جمعیت خیلی بالا بوده و این منطقه پرخطر محسوب می‌شود، اما با این وجود کرونا موجب تغییر بسیار زیادی در شیوه زندگی، تعاملات و اجتماعات مردمی شده است.





وی، همچنین با اشاره به هفته سلامت و شعار آخرین روز این هفته با عنوان «هر رسانه، یک پایگاه سلامت در مقابله با کرونا» از زحمات اصحاب رسانه تقدیر کرد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119489
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم