امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/12/29 - 21:56
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3Mj

تاکنون ۱۶ مادر باردار مشکوک به کورنا دربیمارستان های منطقه کاشان بستری شده اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از بستری ۱۶ مادر باردار مشکوک به کرونا، از ابتدای شیوع این بیماری در بیمارستان های شهرستان های کاشان وآران وبیدگل تاکنون خبر داد...




معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از بستری ۱۶ مادر باردار مشکوک به کرونا، از ابتدای شیوع این بیماری در بیمارستان های شهرستان های کاشان وآران وبیدگل تاکنون خبر داد.



به گزارش وب دا، دکتر محمدحاجی جعفری گفت: از این تعداد، ۱۲ نفر آن ها با حال عمومی مساعد، ازبیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء (ع) آران وبیدگل ترخیص شده اند.



وی در ادامه افزود: یکی از مادران با حال وخیم در هفته ۲۳ بارداری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شد.



دکتر حاجی جعفری، با اشاره به شرایط نامساعد تنفس این مادر ۲۴ ساله، تصریح کرد: برای این خانم باردار لوله تنفسی تعبیه و به مدت ۱۴ روز با کمک دستگاه، تحت تهویه مصنوعی قرار گرفت.



معاون درمان یادآور شد: خوشبختانه روز گذشته وی در هفته ۲۶ بارداری، با بهبود شرایط عمومی و ریوی، از دستگاه تنفس مصنوعی به صورت موفقیت آمیز جدا شد و در حال حاضردر شرایط مساعد قرار دارد.



وی در پایان، از کادر درمانی شامل گروه های تخصصی پزشکی زنان و زایمان، عفونی، داخلی، بیهوشی، ریه، پرستاری و مامایی بیمارستان شهید بهشتی، قدردانی کرد و یادآور شد: این اقدام مدیون ایثار واز خودگذشتگی این همکاران گرامی می باشد.



شایان ذکر است در حال حاضر ۴ مادر باردار در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری می باشند.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119361
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم