امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/09/03 - 12:04
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zrgj

تجهیز و تعمیر سلف سرویس مرکزی و خوابگاه های دانشجویی دانشگاه

مدیر امور دانشجویی دانشگاه، از تجهیز و تعمیر سلف سرویس مرکزی و خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خبر داد...




مدیر امور دانشجویی دانشگاه، از تجهیز و تعمیر سلف سرویس مرکزی و خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خبر داد.



به گزارش وب دا، دکتر سیدعلیرضا طلائی، با اشاره بر اینکه این تجهیز و تعمیرات براساس اولویت بندی ها انجام می شود؛ گفت: این عملیات به همت مسئولین و پیرو بازدید دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و قول همکاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت متبوع برای خرید تجهیزات آغاز شده است.



مدیر دانشجویی دانشگاه، به انجام اقدامات بازسازی برای رفع مشکلات در خوابگاه‌های دانشگاه اشاره کرد و گفت: یک اقدام جهادی در زمینه تعمیر و نوسازی سیستم فاضلاب های خوابگاه الزهراء انجام شد و تعمیر سرویس های بهداشتی و سیستم برق رسانی خوابگاه امام علی، انتقال دستگاه نیمه صنعتی تصفیه آب به پشت بام ساختمان و ... نیز در حال انجام است.



وی، تعویض کلیه گازهای خوابگاه ها به صورت خریداری گازهای تمام استیل و ترموکویل دار، خریداری ۵۰ دستگاه یخچال، ۱۰ دستگاه ماشین لباس شویی، جاروبرقی و اتو  را از دیگر فعالیت‌ها این معاونت نام برد.



دکتر طلائی، بر اجرای این برنامه‌ها برای خدمات رسانی به دانشجویان  تاکید کرد و افزود: سلف سرویس دانشگاه به تجهیزات صنعتی طبخ و پختغذا از جمله دیگ چلوپز و خورشت پز صنعتی، تابه گردان صنعتی، فر دم کن و گرم کن، چرخ گوشت و کباب زن صنعتی تجهیز شد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 120125
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم