امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/07/28 - 10:47
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zmej

تقدیر از کارکنان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان و واحد سلامت روان مرکز بهداشت کاشان و آران و بیدگل

به مناسبت هفته سلامت روان، از کارکنان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان و کارشناسان واحد سلامت روان مرکز بهداشت کاشان و شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تقدیر شد...




به مناسبت هفته سلامت روان، از کارکنان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان و کارشناسان واحد سلامت روان مرکز بهداشت کاشان و شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تقدیر شد.



به گزارش وب دا،  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در نشست تقدیر از کارکنان اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان، به بیان ضرورت توجه به سلامت روان افراد پرداخت و بر لزوم انعکاس اقدامات مرکز مشاوره دانشجویان دانشگاه تاکید کرد.



دکتر حمیدرضا گیلاسی، با اشاره به این که مراقبت های بهداشت روان یکی از اجزاء مهم مراقبت های بهداشتی می باشد، گفت: جامعه باید به راحتی در همه جا بتوانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.



وی افزود: با توجه به این که شکل حضور دانشجو در دانشگاه تغییر کرده نحوه ارائه خدمات نیز به صورت مجازی خواهد بود و باید روی کیفیت خدمات نیز کار شود.



لازم به ذکر است: معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه به همراه کارشناس مسئول واحد سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد نیز با حضور در واحد سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان کاشان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از زحمات کارشناسان آن واحد ها تقدیر کردند.



دکتر مرتضی پنجه شاهی ضمن اشاره به اهمیت سلامت روان به ویژه در شرایط بحران کووید 19، بر اهمیت سرمایه گذاری در این زمینه به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.



شایان ذکر است: در پایان این نشست ها از تلاش ­ها و خدمات کارکنان و مشاوران اداره مشاوره دانشجویان و سلامت روان کاشان و آران و بیدگل با اهداء لوح قدردانی شد.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 120006
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم