امروز : 02 مرداد 1403
  • 1394/01/30 - 14:01
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZqAD

تقدیر رئیس دانشگاه از کارکنان آزمایشگاه ها

به مناسبت سی ام فروردین ماه روز علوم آزمایشگاه، رئیس دانشگاه به همراه معاون درمان، مدیر امور آزمایشگاه، مسئول امور آزمایشگاه ها، مدیر پرستاری و جمعی از مسئولین این دانشگاه ضمن بازدید از آزمایشگاه های بیمارستان های نقوی، شهید بهشتی و متینی و مرکزی، از زحمات پرسنل شاغل در این آزمایشگاه ها تجلیل و تقدیر کردند...




 



به مناسبت سی ام فروردین ماه روز علوم آزمایشگاه، رئیس دانشگاه به همراه معاون درمان، مدیر امور آزمایشگاه، مسئول امور آزمایشگاه ها، مدیر پرستاری و جمعی از مسئولین این دانشگاه ضمن بازدید از آزمایشگاه های بیمارستان های نقوی، شهید بهشتی و متینی و مرکزی، از زحمات پرسنل شاغل در این آزمایشگاه ها تجلیل و تقدیر کردند.



به گزارش وب دا، دکتر محمد حسین اعرابی در این بازدید، این روز را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.



 رئیس دانشگاه، ضمن اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: این برنامه در حوزه علوم آزمایشگاهی نیز آثار و برکات خوبی را به همراه داشته است.



وی تصریح کرد: طبق این برنامه آزمایشاتی که در مراکز دانشگاهی در گذشته صورت نمی‌پذیرفت امکان‌پذیر شد و از ارجای بیماران به خارج از بیمارستان جهت انجام آزمایش جلوگیری به عمل آمد که باعث کاهش هزینه‌ها از جیب مردم می‌شود.



رئیس دانشگاه در این دیدار از بخش های مختلف شامل بانک خون، میکروب شناسی، بیوشیمی، هورمون شناسی، قارچ شناسی و پاتولوژی این آزمایشگاه ها بازدید و در جریان مشکلات کارکنان و نیازهای این واحدها قرار گرفت و همچنین بر بهبود کنترل کیفی و ارتقاء کیفیت آزمایشات راهکارهایی را ارائه کرد.



 



 



















  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 114880
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم