امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/12/06 - 09:43
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDJj

تمهیدات لازم برای حفظ سلامت دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شده است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، از تمهیدات لازم جهت حفظ سلامت دانشجویان خوابگاهی و افزایش اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با انتقال بیماری کرونا خبر داد...




معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، از تمهیدات لازم جهت حفظ سلامت دانشجویان خوابگاهی و افزایش اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با انتقال بیماری کرونا خبر داد.



به گزارش وب دا، دکتر حمیدرضا گیلاسی، در خصوص کاهش ریسک ابتلا به ویروس کرونا گفت: با توجه به افزایش احتمال گسترش ویروس کرونا در اماکن عمومی و پرجمعیت برنامه ریزی لازم برای تشدید رعایت نکات بهداشتی و نظارت بیشتر بر خوابگاه ها، سلف سرویس مرکزی و استخر انجام شده است.



وی افزود: علاوه بر افزایش شست و شو، ضدعفونی سرویس های بهداشتی و حمام ها؛ ضدعفونی نرده ها، دستگیره درها و شیرآلات نیز اضافه شده است.



دکتر گیلاسی، در خصوص بازدید از خوابگاه ها تاکید کرد: افزایش تعداد دفعات بازدید کارشناس بهداشت محیط معاونت از خوابگاه ها، استخر و سلف مرکزی دانشگاه نیز از دیگر اقدامات این معاونت می باشد.



وی تصریح کرد: دانشجویان از ورود و خروج با روپوش بیمارستانی خودداری کنند و برای جابه‌جایی روپوش‌های بیمارستانی خود از محفظه و یا پلاستیک‌های در بسته استفاده کنند.



دکتر گیلاسی، اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از کرونا از طریق نصب بنر، توزیع بروشورهای آموزشی به کلیه دانشجویان خوابگاهی، آموزش چهره به چهره نیروهای خدمات خوابگاهی، تربیت بدنی و سلف، ارسال مطالب آموزشی از طریق کانال مجازی مفدا و سایر کانال های دانشجویی را از دیگر اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با انتقال این بیماری برشمرد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119224
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم