امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/05/10 - 12:39
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zsoj

توانمندسازی فرهنگی و معنوی اعضای هیات علمی از مهم ترین اهداف طرح ضیافت اندیشه

رئیس دانشگاه اظهار داشت: توانمندسازی فرهنگی و معنوی اعضای هیات علمی از مهم ترین اهداف طرح ضیافت اندیشه اساتید است...




رئیس دانشگاه اظهار داشت: توانمندسازی فرهنگی و معنوی اعضای هیات علمی از مهم ترین اهداف طرح ضیافت اندیشه اساتید است.



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه گفت: تقویت ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه لزوم ارتقای معرفت دینی این قشر فرهیخته، از ضروریات تحقق این امر است.



وی تصریح کرد: انسان ها می توانند با تهذیب و تعالی روح شان به جایگاهی برسند که مقام پروردگار را مشاهده کنند.



رئیس دانشگاه در ادامه، به راه اندازی صندوق قرض الحسنه ویژه دانشجویان جهت کمک به دانشجویان نیازمند و متاهل اشاره کرد و خواستار کمک ماهانه اعضای هیات علمی دانشگاه به این صندوق شد.



وی همچنین، به اهمیت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای مردم منطقه اشاره و تصریح کرد: تاکنون 89 درصد از مردم منطقه پرونده الکترونیک سلامت را تشکیل داده اند.



دکتر کوچکی، راه اندازی بیمارستان بقیه الله اعظم (عج)، نصب و راه اندازی دستگاه MRI، تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال در بخش فوریت های پزشکی، راه اندازی آمبولانس هوایی در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی و ... را از جمله اقدامات دانشگاه در حوزه درمان برشمرد.



دکتر کوچکی، ضمن تشکر از معاونت دانشجویی و فرهنگی به علت کسب رتبه دوم دانشگاه در مسابقات اخیر قران و عترت وزارت بهداشت، گسترش فرهنگ قرآنی را در میان دانشجوها و اساتید را از جمله اهداف دانشگاه عنوان کرد.



رئیس دانشگاه همچنین در ادامه به بیان اقدامات و راه اندازی طرح های مختلف در حوزه های آموزشی، درمانی، پژوهشی، عمرانی و ... پرداخت.



گفتنی است مراسم افتتاحیه هفتمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز کاشان، رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از اساتید، اعضای هیات علمی و مسئولین روز دوشنبه مورخ 9 مرداد ماه در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد.



 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117276
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم