امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/05/09 - 11:12
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zpoj

تیم همدان قهرمان بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد

تیم بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی همدان در مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی ورودی المپیاد، در دیدار نهایی با برتری ۳۵ بر ۳۱ مقابل تیم بسکتبال دانشگاه علوم پزشکی گلستان، به مقام قهرمانی دست یافت و به همراه تیم‌های گلستان، جهرم و اهواز جواز حضور در سیزدهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر را به دست آورد...




تیم بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی همدان در مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی ورودی المپیاد، در دیدار نهایی با برتری ۳۵ بر ۳۱ مقابل تیم بسکتبال دانشگاه علوم پزشکی گلستان، به مقام قهرمانی دست یافت و به همراه تیم‌های گلستان، جهرم و اهواز جواز حضور در سیزدهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر را به دست آورد.



به گزارش وب دا، تیم های همدان، گلستان، جهرم و اهواز جواز کسب حضور در سیزدهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر را کسب کردند.



در دیدار نهایی میان تیم های همدان و گلستان که ساعت ۱۰ صبح مورخ 8/5/96 در سالن تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد تیم همدان بابرتری ۳۵ بر ۳۱ موفق به کسب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.



همچنین در دیدار میان تیم‌های جهرم و اهواز نیز که در ساعت ۸:۳۰ همان روز در سالن تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد، تیم جهرم موفق شد با نتیجه ۲۷ بر ۱۷ اهواز را شکست دهد.



به این ترتیب تیم های همدان، گلستان و جهرم موفق شدند مقام های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کنند.



در مجموع ۸ تیم از دانشگاه‌های علوم پزشکی بهزیستی و توانبخشی ،همدان، گلستان، جهرم، اهواز، دزفول و کاشان در این دوره با یکدیگر رقابت کردند، که از میان تیم‌های شرکت کننده ۴ تیم، جواز حضور در المپیاد قهرمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که شهریورماه جاری به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد را کسب کردند.



در این رقابت‌ها در مجموع ۱۶ بازی برگزار شد و ۹ داور این رقابت ها را داوری کردند.



این مسابقات از تاریخ ۴ مردادماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز شد و در روز یکشنبه ۸ مردادماه به پایان رسید.



مراسم اختتامیه مسابقات بسکتبال با حضور مهدی مقدم منش سرپرست اداره ورزش قهرمانی وزارت بهداشت، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و سرپرستان و مسئولین تیم ها برگزار شد، در این مراسم از تیم های برتر با اهدا مدال و کاپ قهرمانی و لوح تقدیر شد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117273
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم