امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/04/04 - 15:03
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZG7j

ثبت نام بیش از هزار نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در جشنواره قرآنی هدهد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، از ثبت نام بیش از هزار نفر از کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه در جشنواره قرآنی هدهد خبر داد...




معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، از ثبت نام بیش از هزار نفر از کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه در جشنواره قرآنی هدهد خبر داد.



به گزارش وب دا، دکتر حمیدرضا گیلاسی گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در صورت اعلام شرایط مساعد از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مرحله کشوری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی آذر ماه جاری در مشهد خواهد بود و به دنبال آن در بهمن ماه سال جاری بخش ملی به میزبانی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.



وی افزود: علی‌رغم وجود ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری حضوری جشنواره بیست و پنجم، در صورت تائید از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت آمادگی لازم برای برگزای آزمون بصورت مجازی در رشته کتبی در این دانشگاه را داریم.



دکتر گیلاسی، در خصوص ثبت نام شرکت کنندگان در این جشنواره تصریح کرد: تاکنون ۱۱۰۰ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان ثبت نام نمودند و این مدیریت از طریق سایت مفدا، کانال های مجازی، پیامک و اتوماسیون اداری اطلاع رسانی های لازم را انجام داده است و با توجه به استقبال دانشگاهیان وزارت بهداشت جهت شرکت در این دوره از جشنواره، مهلت ثبت نام نیز تا نیمه شهریور ماه جاری تمدید شده است.



وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز مانند سال گذشته در بخش تیمی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شرکت خواهد کرد.



دکتر گیلاسی اضافه کرد: همچنین زمان برگزاری آزمون‌های بخش‌های معارفی و آوایی بخش دانشگاهی در مهر ماه سال جاری خواهد بود و مسابقات مرحله دانشگاهی رشته‌های مناظره و مسابقات تیمی نیز در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.



وی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانیhttp://quran.behdasht.gov.ir/مراجعه و یا با کارشناس واحد قرآن و عترت دانشگاه "خانم قدرت الهی/ خانم معصومی تماس حاصل کنند.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119626
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم