امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/07/20 - 11:27
  • 5
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zcrj

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده پزشکی با حضور سرپرست دانشکده پزشکی و سایر مسئولین این دانشکده روز سه شنبه مورخ 18/7/96 در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه برگزار شد...




جلسه معارفه دانشجویان  جدید الورود دانشکده پزشکی با حضور سرپرست دانشکده پزشکی و سایر مسئولین این دانشکده روز سه شنبه مورخ 18/7/96 در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه، در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه، برای آنها در این دوره حساس آرزوی موفقیت کرد.



 



دکتر عباس تقوی اردکانی، به بیان تاریخچه ای از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تعداد دانشکده ها و  مراکز آموزشی- درمانی، و مراکز  تحقیقاتی پرداخت.



 



وی، تعداد اعضاء هیات علمی دانشکده پزشکی را 143 نفر عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد  12 استاد تمام، 48 دانشیار، 74 استادیار و 9 مربی می باشند.



 



دکتر تقوی، تعداد دستیاران شاغل به تحصیل در دانشکده پزشکی را 160 نفر معرفی کرد و اظهار داشت:  از این تعداد، 20 نفر در رشته کودکان، 23 نفر در رشته داخلی، 21 نفر در رشته زنان و زایمان، 18 نفر در رشته جراحی عمومی، 15 نفر در رشته بیهوشی، 13 نفر در رشته روان پزشکی، 11 نفر در رشته پاتولوژی، 15 نفر در رشته رادیولوژی ، 9 نفر در رشته بیماری های عفونی و 11 نفر در رشته مغز و اعصاب می باشند.



 



سرپرست این دانشکده، تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده پزشکی را 1156 نفر برشمرد که از این تعداد 160 نفر در مقطع دستیاری، 21 نفر در مقطع PHD، 102 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 767 نفر در مقطع پزشکی و 106 نفر در مقطع کارشناسی تغذیه  تحصیل می کنند.



 



معاون اداری مالی دانشکده پزشکی نیز در این نشست، ضمن اشاره به تاریخچه ای از شهرستان کاشان، مشاهیر و امکان تاریخی کاشان در خصوص وضعیت موجود دانشکده پزشکی و برنامه های آتی مطالبی را بیان کرد.



 



دکتر مجید حسن زاده، ضمن ارائه گزارشی مبسوط از قوانین و مقررات آموزشی دانشکده، خرید تجهیزات آموزشی، ایجاد محیط هایی جذاب در راستای ماندگاری بیشتر دانشجویان، امکانات رفاهی برای اساتید، ایجاد اتاق اساتید و ... از فعالیت های در دست اقدام این دانشکده برشمرد.



 



عباس درودگر مسئول اساتید مشاور دانشکده پزشکی دانشگاه نیز، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مشاوره و راهنمائی در دستیابی دانشجویان به اهداف آموزشی، گزارشی از  آیین نامه استاد مشاور مصوب سی و نهمین جلسه  شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی برای دانشجویان کلیه مقاطع دانشگاه‏های  علوم پزشکی را ارائه داد.



 



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117432
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم