امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/06/07 - 11:27
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGyj

جلسه کمیته مدیریت مصرف منابع و آموزش پزشکی مبتنی بر هزینه کرد هوشمند دانشگاه برگزار شد

دومین جلسه کمیته مدیریت منابع و هزینه کرد هوشمند دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء روز سه شنبه مورخ 6/6/97 در دفتر ریاست برگزار شد...




دومین جلسه مدیریت مصرف منابع و آموزش پزشکی مبتنی بر هزینه کرد هوشمند دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضاء روز سه شنبه مورخ 6/6/97 در دفتر ریاست برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، در ابتدای جلسه گزارشی از نقشه راه کمیته مدیریت مصرف منابع و آموزش پزشکی مبتنی بر هزینه کرد هوشمند، گزارش آن در جلسه معاونین آموزشی کلان منطقه هفتم (کاشان، اصفهان، شهرکرد و یزد) مورخ 17مرداد در شهرکرد و درخواست ها و پیش نیازهای کمیته برای اجرای نقشه راه عنوان شد.



 



این گزارش حاکیست: اختصاص فضای فیزیکی برای کمیته مدیریت مصرف منابع و آموزش پزشکی مبتنی بر هزینه کرد هوشمند در ساختمان غربالگری سرطان بیمارستان شهید بهشتی، همکاری یک نیروی طرحی یا شرکتی به عنوان کارشناس با این مرکز، به کارگیری سیاست های تشویقی از سوی کمیته برای افزایش مشارکت پرسنل واحدهای آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و سایر واحدهای پارکلینیک در مدیریت مصرف منابع، تدوین ساختار کمیته، اعضاء و برنامه های اجرایی این کمیته برای تصویب در جلسه هیات رییسه و هیات امناء دانشگاه و ... از مصوبات جلسه بود.



 



لازم به ذکر است: در این جلسه همچنین دکتر اسماعیل فخاریان سرپرست کمیته مدیریت مصرف منابع و آموزش پزشکی مبتنی بر هزینه کرد هوشمند دانشگاه و اعضای کمیته: دکتر سید احمدحسینی مدیر کمیته اقتصاد درمان معاونت درمان، دکتر اکبر علی اصغرزاده سرپرست دانشکده پیراپزشکی و دکتر مهرداد فرزندی پور و دکتر زهرا میدانی از اعضای این کمیته حضور داشتند.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118030
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم