امروز : 04 مرداد 1403
  • 1396/02/13 - 12:00
  • 3
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z5kj

حضور فعال دانشگاه در هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی / بازدید وزیر بهداشت از غرفه دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه، از حضور فعال مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی خبر داد...




معاون آموزشی دانشگاه، از حضور فعال مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی خبر داد.



 



به گزارش وب دا، دکتر همایون نادریان گفت: هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و دهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با عنوان " تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی- مبانی نظری و  اقدامات عملی" از تاریخ 07/2/96  لغایت 09/2/96 در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.



 



وی افزود: این همایش در محورهای مختلف ارائه مقالات در قالب سخنرانی کوتاه و پوستر، فرایندهای آموزشی، کارگاه های آموزشی، کلینیک های مشاوره آموزشی، صبحانه کاری، گزارش پایان نامه های دکتری، پانل تخصصی و غرفه های آموزشی از روز پنجشنبه 7 اردیبهشت آغاز به کار کرد.



 



دکتر همایون نادریان، با اشاره به تشکیل غرفه های مختلفی توسط دانشگاه های علوم پزشکی ادامه داد: غرفه ای متشکل از فعالیت های آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی (EDC) دانشگاه شامل کتابچه های پیشرفت ماموریت ویژه دانشگاه، معرفی برنامه دستیار در نقش مدرس، مراسم تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان (همایش طلوع)، لوگ بوک هوشبری شماره 4-2 و معرفی اهمیت برنامه دستیار در نقش مدرس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.



 



معاون آموزشی دانشگاه تصریح کرد: مراسم تکریم پژوهش در آموزش و راهنمای انتخاب استاد برتر به همراه پمفلت روند پیشرفت طرح تحول و نوآوری در آموزش در این دانشگاه، سامانه سپهر و دیگر پمفلت های آموزشی که به همت مرکز  EDCاین دانشگاه، طراحی و تدوین شده است، همچنین بنرهای طرح تحول و نوآوری در آموزش و معرفی فرایند های شایسته تقدیر از دیگر اقدامات دانشگاه در این غرفه بود.



 



وی تصریح کرد: فعالیت های دانشگاه در راستای طرح تحول سلامت در آموزش و ماموریت ویژه با عنوان" توسعه دانش فن آوری اطلاعات سلامت" در دو کتابچه مجزا تدوین و ارائه گردید که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.



 



دکتر نادریان یاد آور شد: جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه به همراه  6 دانشجوی استعداد درخشان و PhD، 2 دانشجوی عضو کمیته مشورتی EDCو 7 دانشجوی شرکت کننده در المپیاد علمی دانشجویان به منظور بهره برداری از کارگاهها و پانل های آموزشی و تخصصی به این همایش اعزام شدند



.



این گزارش حاکیست: وزیر بهداشت به همراه معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز پنجشنبه مورخ 07/2/96 از فعالیت غرفه های آموزشی کلیه دانشگاه ها بازدید به عمل آورند.



 



معاون آموزشی دانشگاه در پایان از کلیه دست اندر کاران برگزاری غرفه دانشگاه، هماهنگی مراسم و تیم اعزامی تقدیر و تشکر کرد.



 



فرایندهای کشوری شایسته تقدیردانشگاه در سال1396



1-  "بکارگیری نقشه مفهومی درارتقاء یادگیری کارآموزی داروشناسی بالینی پرستاری"



مجری اول: دکترمحسن تقدسی، حمید رضا صادقی گندمانی و همکاران



2- تولیدساختارهای سه بعدی آناتومی ابزاری  برای یادگیری آناتومی تجسمی



مجری اول:دکترهمایون نادریان، دکتر محمد علی اطلسی و همکاران      



3-  "تدوین،اجرا و ارزشیابی برنامه دستیاردرنقش مدرس RAT) Resident As Teacher) "



مجری اول: عطیه فقیهی،  دکتر علی محمد شکیبا و همکاران



در این همایش به هر یک از فرایندهای شایسته تقدیر فوق، لوح تقدیری به امضای معاون آموزشی وزارت متبوع به همراه تندیس همایش تعلق گرفت.



 










  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117083
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم