امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/07/23 - 13:40
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z6ej

دوازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد

دوازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان "با عنوان ستارگان خاک" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد..




دوازدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان "با عنوان ستارگان خاک" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.



به گزارش وب دا، در این مراسم که به صورت زنده از صفحه اینستاگرامی بسیج دانشجویی و مفدا کاشان پخش شد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با اشاره به مقام شهدا گفت: شهدا همواره زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند.



حجت الاسلام علیرضا شاه فضل به تفاوت مقام شهید با افراد عادی اشاره کرد و افزود: تفاوت در کلمه عندالله است که شهدا روزی خود را از طرف خدا و نزد خدا می گیرند ولی افراد عادی اینچنین نیستند.



وی تصریح کرد: ما خدا را شاکریم که پس از گذشت ۳۰ سال از دفاع مقدس و علیرغم پروتکل های بهداشتی که مانع از تجمع همگانی افراد است اینگونه جوانان با ذوق و شوق خود را خادم شهدا می دانند.



در ادامه این برنامه کربلایی محمدجواد تاجیک دبیر جامعه راویان جبهه فرهنگی انقلاب نیز به روایتگری خاطرات شهیدان پرداخت.

شایان ذکر است: در این مراسم با حضور خانواده شهید سلامت دکتر مجید فرهاد، از تندیس این شهید بزرگوار و شهید محسن خادم همراه با یادبود پرستار جهادگر و بسیجی علی حقیقی رونمایی شد.



لازم به ذکر است: نماد شهدای دانشگاه علوم پزشکی کاشان متعلق به سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که پس از تفحص در چهارم آبان ماه سال ۱۳۸۷ و همزمان با شهادت امام صادق(ع) در این دانشگاه طی مراسمی باشکوه تدفین شدند.








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119991
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم