امروز : 04 مرداد 1403
  • 1396/02/09 - 14:10
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZS4j

دیدار سرپرست دانشگاه با مدیر، مسئولان و کارشناسان حراست واحدهای تابعه / موفقیت حراست دانشگاه در کسب رتبه تحول در بین حراست های کل استان اصفهان

سرپرست دانشگاه با مدیر، مسئولان و کارشناسان حراست واحدهای تابعه در دفتر ریاست دیدار کرد...




سرپرست دانشگاه با مدیر، مسئولان و کارشناسان حراست واحدهای تابعه در دفتر ریاست دیدار کرد.



 



به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه حراست، این مجموعه را چشم نظام و دانشگاه جهت صیانت از اهداف و برنامه ها عنوان کرد.



 



 دکتر کوچکی، کسب رتبه تحول در سال 1395 را در بین حراست های کل استان اصفهان را تبریک گفت و لوح تقدیر این مقام را به مدیر حراست اهداء کرد.



 



 محمدخبازی مدیر حراست دانشگاه نیز در این دیدار، گزارش عملکرد حراست در حوزه های مختلف شامل معاونت های اسناد، پرسنلی و فیزیکی، حوزه حفاظت امنیت IT، دبیرخانه محرمانه و حوزه های تکلیفی و ... را بیان کرد.



 



وی، کسب رتبه تحول را به مجموعه دانشگاه، کارشناسان و مسئولان حراست واحدهای تابعه که با اجرای موفق محورهای بازرسی جهت ارتقاء حراست گام برداشته شده تبریک گفت و کسب این رتبه را مرهون تلاش شبانه روزی کاشناسان و مدیران حراست واحدهای تابعه، همدلی و همیاری مسولین و مدیران دانشگاه برشمرد.



 



خبازی، در ادامه برنامه های آتی، نیازمندی ها و پیش بینی های لازم را در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه مطرح کرد و سپس کارشناسان حراست واحدهای تابعه دانشگاه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.





 



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117071
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم