امروز : 04 مرداد 1403
  • 1396/02/23 - 13:09
  • 4
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zykj

دیدار مدیران گزینش استان اصفهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان/ گزینش گلوگاه دستگاه های اجرائی کشور

مدیران گزینش استان اصفهان با حضرت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان کاشان دیدار کردند...



مدیران گزینش استان اصفهان با حضرت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان کاشان دیدار کردند.



 



 به گزارش وب دا، حضرت آیت الله نمازی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولی عصر (عج) و خیر مقدم به مدیران گزینش استان اصفهان اظهار داشتند: گزینش گلوگاه دستگاه های اجرائی کشور است.



 



ایشان، با اشاره به اینکه گزینش در واقع ورودی افراد به حاکمیت و دستگاه های اجرائی و اداری می باشد، افزودند: اولین گزینش در گزینش توحیدی از ناحیه خداوند متعال باانتخاب پیامبران صورت گرفته و خدای سبحان، نمایندگان و پیامبران خود را برای هدایت و تربیت نفوس بشری فرستاده است.



 



عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه خدای متعال در قرآن می فرماید: گزینش هر نماینده ای برای هر قومی از خود آن قوم، نماینده انتخاب می کنیم و هیچ کس را برای امت ها اعزام نمی کنیم مگر اینکه هم زبان با آن امت باشد، تصریح کرد: خداوند 124 هزار پیامبر را گزینش نموده که گزینش خداوند سخت ترین گزینش ها بوده و باید گزینش دستگاه های اجرائی بر اساس آیات قرآن کریم و منطبق با معیار تخصصی، سلامت و تربیت نفسانی باشد.



 



ایشان، با بیان اینکه در گزینش بایستی انسان های پاک جذب شوند، اظهار داشتند: تخصص بدون تعهد برای اداره کشور مفید نیست و ضرر آن بیشتر از نفع آن است و هدف آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت انسان های صالح است.



 



حضرت آیت الله نمازی در ادامه افزودند: گزینش به عنوان یک گلوگاه باید توان علمی و توان معنوی افراد را ارزیابی و احراز نماید.



 



 ایشان، با بیان اینکه ارباب رجوع ولی نعمت ما و مردم صاحب نعمت و انقلاب هستند، خاطر نشان کردند: احساس اینکه مردم ولی نعمت هستند باید در مدیران وجود داشته باشد.



 



 دبیر شورای هم اندیشی مدیران گزینش استان اصفهان نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از برنامه های شورای هم اندیشی و اهداف آن را بیان کرد.



 



مهدی علیخانی گفت: شورای هم اندیشی مدیران گزینش براساس بخشنامه و ابلاغ هیأت عالی گزینش کشور در سطح استان ها تشکیل گردیده تا این مجموعه در دستگاه های اجرائی استان با تعامل و همفکری بتوانند در راستای اهداف و وظایف قانونی گزینش اقدام نمایند.



 



برپایه این گزارش: در پایان این دیدار، نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان اقامه گردید.



 



لازم به ذکر است: دیدار مدیران گزینش استان اصفهان با حضرت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه معزز شهرستان کاشان در تاریخ 19/02/96 صورت گرفت.



 



 







  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117111
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم