امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/06/12 - 10:00
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3qj

راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) در کاشان همراه با مراسم تشییع پیکر خیر آن/ قبل از امروز به فکر امروز بود

رئیس دانشگاه، از راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی جراحی محدود امام رضا(ع) همراه با مراسم تشییع پیکر خیر سلامت آن حاج حبیب الله گلشن فرد خبر داد...




رئیس دانشگاه، از راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی جراحی محدود امام رضا(ع) همراه با مراسم تشییع پیکر خیر سلامت آن حاج حبیب الله گلشن فرد خبر داد.



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی در این مراسم که روز شنبه مورخ 11/6/96 برگزار شد، گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی جراحی محدود امام رضا(ع) به عنوان تنها مرکز جراحی محدود ویژه بانوان در منطقه کاشان است.



وی، در ادامه با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) با زیربنای 1400 متر مربع تصریح کرد: این کلینیک با اعتباری حدود 4 میلیارد تومان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیر سلامت آن افتتاح شد.



دکتر کوچکی ادامه داد: این مرکز در سه طبقه پاراکلینیک شامل سونوگرافی، ماموگرافی، بیوپسی (بافت برداری)، خدمات رادیولوژی، بخش اتاق عمل و بستری به بهره برداری رسید.



وی، در خصوص اهمیت سلامت بانوان در جامعه و اختصاص دادن مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) به بانوان در منطقه کاشان اشاره کرد و افزود: این مرکز  به منظور آسایش و رفاه همشهریان عزیز افتتاح شد.



رئیس دانشگاه، در پایان به اهمیت و قدمت کار خیر به ویژه در حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: حاج حبیب الله گلشن فرد قبل از امروز به فکر امروز بود.



لازم به ذکر است کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) کاشان مقرر بود با حضور حبیب الله گلشن‌فرد، خیر سلامت آن در کاشان به بهره‌برداری برسد اما عمر این خیر کاشانی کفاف نداد و مراسم افتتاح این کلینیک با مراسم تشییع پیکرش همزمان شد.



شایان ذکر است این مراسم با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مردم قدرشناس کاشان، خانواده مرحوم حبیب الله گلشن‌فرد و جمعی از هیات های مذهبی به بهره‌برداری رسید.



 










  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117366
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم