امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/02/03 - 13:03
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZdSj

زنگ سلامت در مدرسه ابتدایی سردار شهید خادمی نواخته شد

زنگ سلامت با حضور رئیس دانشگاه، معاون بهداشتی، مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه در مدرسه سردار شهید محمود خادمی در روز سه شنبه مورخ 03/02/98 نواخته شد...




زنگ سلامت با حضور رئیس دانشگاه، معاون بهداشتی، مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تندرستی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه در مدرسه سردار شهید محمود خادمی در روز سه شنبه مورخ 03/02/98 نواخته شد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، رئیس دانشگاه در این مراسم، ضمن تبریک هفته سلامت بر لزوم توجه به اصول پیشگیری از بیماری ها مانند تحرک، فعالیت های فیزیکی و خواب مناسب در تمام گروه های سنی تاکید کرد.



دکتر ابراهیم کوچکی، همچنین به موفقیت های چشمیگر نظام جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف سلامت و کنترل بیماری های واگیر اشاره  کرد و گفت: در شرایط فعلی لزوم پیشگیری از بیماری های غیر واگیر با داشتن سبک زندگی سالم ضروری است.



معاون بهداشتی دانشگاه در ادامه برنامه، از همکاری صمیمانه آموزش و پرورش با حوزه سلامت تشکر و قدردانی کرد.



دکتر سیدعلیرضا مروجی، با اشاره به شعار هفته سلامت «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» افزود: دسترسی فیزیکی پوشش همگانی سلامت برای کلیه افراد و گروه های سنی جامعه ایجاد شده است و نیاز به فرهنگ سازی جهت استفاده از منابع فیزیکی تهیه شده می باشد.



وی، در این راستا از همه گروه های سنی برای مراجعه به مراکز و پایگاه های سلامت جهت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت دعوت کرد.



دکتر مروجی، همچنین در راستای افزایش سواد سلامت  از همه اقشار جامعه خواست که به شایعات فضای مجازی در حوزه های مختلف سلامت اهمیت نداده و در این زمینه اطلاعات علمی متقن را از منابع علمی آگاه کسب نمایند.



رئیس اداره آموزش و پرورش نیز در پایان، همکاری آموزش و پروزش و دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حوزه سلامت را مهم برشمرد و از تلاش هاس دانشگاه در توجه به سلامت دانش آموزان تقدیر کرد.





 



 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118573
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم