امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/12/24 - 10:23
  • 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZjLj

ماندن در خانه و رعایت بهداشت بهترین راه خدمت به خود، جامعه و بشریت است

مدیر عامل بنیاد حامیان خانواده کاشان، تنها راه خدمت به خود، جامعه و بشریت در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا را، ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی عنوان کرد...




مدیر عامل بنیاد حامیان خانواده کاشان، تنها راه خدمت به خود، جامعه و بشریت در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا را، ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی عنوان کرد.



به گزارش وب دا، فهیمه نصیری با اشاره به خطر جدی کرونا، به دو مسئله مهم حق النفس و حق الناس در دین مبین اسلام پرداخت و گفت: خداوند روز قیامت در مورد حفظ سلامتی و مراقبت از بدن برای تک تک اعضا، جوارح و سلول‌های بدن سوال خواهد کرد.



کارشناس مسائل مذهبی، به حق بدن اشاره و تصریح کرد: اگر مراقب خود نباشیم، شرعا باید پاسخگو بوده و مورد مواخذه قرار خواهیم گرفت.



وی، به دو نعمت مجهول "سلامتی و امنیت" تاکید کرد و افزود: انسان تا زمانی که این دو نعمت را از دست نداده، به ارزش آن پی نمی برد.



مدیر عامل بنیاد حامیان خانواده، اظهار داشت: با خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی، حق بدن خود را ادا کنید.



وی در ادامه، با اشاره به حق الناس گفت: کرونا ویروس به سرعت انتقال پیدا می کند، بنابراین در این شرایط ماندن در خانه، لازم و واجب است.



فهیمه نصیری یادآور شد: باید مراقب باشیم تا در اثر سهل انگاری و عدم توجه به رعایت بهداشت این بیماری به دیگران سرایت نکند.



وی، با بیان نظر مراجع تقلید از جمله آیت الله مکارم شیرازی در زمینه انتقال این بیماری افزود: شهروندان در این راستا ضامن سلامتی یکدیگر هستند، چرا که دو مسئله دیه و هزینه های درمان را در بر دارد.



کارشناس مسائل مذهبی اظهار داشت: عدم رعایت اصول بهداشتی، هزینه های هنگفتی را به خانواده، ملت و پرسنل بهداشتی درمانی تحمیل می کند و خطر مرگ را برای دیگران در پی دارد.



فهیمه نصیری تصریح کرد: کادر بهداشتی درمانی مدافعان سلامت و خدمت در جبهه سلامت هستند و بایستی با رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منزل، به این بزرگواران همیشه در خدمت، کمک کنیم.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119320
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم