امروز : 04 مرداد 1403
  • 1396/02/17 - 13:59
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zhkj

مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با حضور سرپرست شبکه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه و مسئولین نهادها و ادارات شهرستان، در تاریخ 17/2/96 در سالن شهید استادی این شهرستان برگزار شد...




مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با حضور سرپرست شبکه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه و مسئولین نهادها و ادارات، در تاریخ 17/2/96 در سالن شهید استادی این شهرستان برگزار شد.





به گزارش وب دا، در این مراسم از زحمات دکتر مجید اسماعیلی سرپرست معاونت های درمان و دارو و ابوالقاسم قاسم زاده مسئول حراست این شبکه تقدیر و برای سرپرست جدید این واحدها دکتر یزدان جعفری و علیرضا معلمی به ترتیب در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت شد.





سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در این مراسم، جلسات تکریم و معارفه را فرصتی برای بزرگداشت و تجلیل از زحمات اشخاصی که در سمت های مختلف فعالیت می کنند، عنوان کرد و از زحمات تمامی مدیران واحدهای مذکور تجلیل و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد.





دکتر مسعود دهقانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گزارشی از عملکرد حوزه درمان و دارو را در بخش های مختلف بیمارستانی و اورژانس و کلینیک های تحت پوشش ارائه کرد.





دکتر دهقانی در پایان، بر تعامل و همکاری تمامی همکاران در جهت ارتقای سلامت در منطقه تاکید کرد.





محمد خبازی مدیر حراست دانشگاه نیز در این مراسم، ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین سابق این واحدها، برای مسئولین جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.





برپایه این گزارش: مدیران سابق و جدید معاونت های درمان و دارو و حراست شبکه نیز در این جلسه سخنانی را به ویژه در زمینه فعالیت خود بیان کردند.





شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود از تلاش های این عزیزان تجلیل به عمل آمد.



 










  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117095
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم