امروز : 30 تیر 1403
  • 1399/06/17 - 11:42
  • 8
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zmbj

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه و جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه و دانشکده پزشکی روز یکشنبه مورخ 16/6/99 در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد...





مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه و جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه و دانشکده پزشکی روز یکشنبه مورخ 16/6/99 در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این مراسم، با بیان اینکه خانواده دانشگاه علوم پزشکی یک خانواده صمیمی، پویا و فعال است که تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه برای رسیدن به اهداف آن  تلاش می کنند، اظهار داشت: اعتقاد داریم که دانشگاه باید مدیرپروری کند و روی چهره های شاخص و جوان سرمایه گذاری کند.



دکتر سید علیرضا مروجی گفت: دکتر سید امیر حسن متینی علاوه بر سرپرستی هوشمندانه و عالی دانشکده پزشکی در حوزه معاون آموزشی نیز تلاش های فراوانی را جهت تحقق اهداف آموزشی دانشگاه انجام داده اند و توفیق روز افزون دکتر متینی را از خداوند منان مسئلت داریم.



وی در ادامه، از قبول زحمت دکتر اسماعیل فخاریان در سمت سرپرستی دانشکده پزشکی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.



مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این نشست، با اشاره به حدیث امام صادق(ع): به کسی که به او آموزش می دهید در برابر او متواضع باشید، اظهار داشت: هم دانشجو در مقابل استاد و هم استاد در مقابل دانشجو باید متواضع باشد.



حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاه فضل، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع): آنچه را که بلد نیستیم نگوییم؛ ادامه داد: نه تنها  در پاسخ به سوالاتی که اطلاعات کمی داریم باید پس از مطالعه بیشتر به دانشجو پاسخ بدهیم بلکه استاد ابتدا باید دانشجو را تشنه علم کرده و پس از افزایش ظرفیت پذیریش دانشجو مطالب را ارائه کند.



دکتر عباس تقوی ارکانی معاون آموزشی دانشگاه نیز در این مراسم، از خدمات صادقانه دکتر سید امیر حسن متینی و همکاری دلسوزانه با معاونت آموزشی در ارتقاء فرآیند های آموزشی، بیمارستان های آموزشی، آموزش الکترونیکی در شرایط کووید 19 و ... تقدیر کرد و از قبول زحمت دکتر اسماعیل فخاریان به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی تشکر نمود.



سرپرست سابق دانشکده پزشکی دانشگاه نیز، به اقدامات دو ساله خود به عنوان سرپرستی دانشکده اشاره کرد و اظهار داشت: این مسئولیت به عهده فردی گذاشته شده بود که خودش در این دانشکده درس خوانده است و این موضوع هم باعث افتخار است و هم مسئولیت مرا سنگین تر کرد.



دکتر سید امیر حسن متینی، با اشاره به اینکه بیشترین تعداد اعضای هیات علمی و دانشجو به دانشکده پزشکی اختصاص دارد، گفت: عملکرد و اقدامات آموزشی و پژوهشی این دانشکده بر سایر واحد های دانشگاه تاثیر می گذارد.



وی،  خرید تجهیزات آموزشی، تکمیل و تجهیز ساختمان مرکز آموزشی پژوهشی دکتر فرقانی، ارتقاء سالن آزمون الکترونیکی از 80تا به 120 کاربر، اخذ مجوز یکساله اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی WFME، تدوین کوریکلوم پزشکی عمومی و ... را از اهم فعالیت های انجام شده در این دو سال برشمرد.



دکتر اسماعیل فخاریان سرپرست دانشکده پزشکی نیز، ضمن تشکر از حسن نیت رئیس دانشگاه و زحمات دکتر سید امیر حسن متینی اظهار داشت: موفقیت دانشجوی خود این دانشگاه به موقعیت سرپرستی دانشکده، نشان از خودکفایی سیستم است که می تواند مدیرانی خلاق و توانمند تربیت کند.




 








  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119835
کلمات کلیدی

تصاویر

http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/tovdi-pezeshki1-99.jpg http://webda.kaums.ac.ir//UploadedFiles/tovdi-pezeshki1-99.jpg
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم