امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/07/17 - 12:18
  • 7
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z9Aj

مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه، فرماندار، جمعی از مسئولین سازمان ها و مدیران و پرسنل شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در سالن شهید استادی روز دوشنبه مورخ 16/7/97 برگزار شد...




مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه، فرماندار، جمعی از مسئولین سازمان ها و مدیران و پرسنل شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در سالن شهید استادی روز دوشنبه مورخ 16/7/97 برگزار شد.



 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رییس دانشگاه در این آیین، از خدمات ارزنده دکتر مسعود دهقانی در زمان تصدی سرپرستی شبکه بهداشت و درمان قدردانی و برای دکتر اعظم باقری در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.



 دکتر ابراهیم کوچکی، با اشاره به ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در سطح دانشگاه گفت: این دانشگاه در بحث پیشگیری و بهداشت نیز خدمات قابل قبولی را به مردم ارائه می کند.



وی افزود: پس از پیروزی انقلاب و همزمان با جنگ تحمیلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته قدم های بسیار مثبتی را در حوزه بهداشت و درمان بردارد.



دکتر کوچکی همچنین، به آمار بالای تصادفات مخصوصا تصادف با موتور سیکلت در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: متاسفانه عدم استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث افزایش این تصادفات در این دو شهرستان می باشد که این خود نیاز به فرهنگ سازی در بین مردم می باشد.



فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز در این آیین، با اشاره به جایگاه ویژه بخش سلامت گفت: اهمیت این موضوع در قانون توسعه اقتصادی در کشور نیز اشاره شده است.



دکتر اسماعیل بایبوردی افزود: بدون شک داشتن یک جامعه سالم، با نشاط و پویا از مهمترین اولویت های توسعه هر کشوری محسوب می شود که این برنامه از اولویت های اساسی در شهرستان آران و بیدگل نیز می باشد.



وی، در ادامه به توسعه زیرساخت های درمان و ارتقاء مراکز بهداشتی درمانی اشاره و تصریح کرد: ارتقای دسترسی مردم به امکانات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان زمینه ساز افزایش رعایت حقوق شهروندی و رضایت خواهد شد.



فرماندار شهرستان آران و بیدگل اذعان داشت: ارتقای تجهیزات و زیر ساخت ها مراکز بهداشتی درمانی زمینه ساز کاهش هزینه های درمانی مردم است.



این گزارش حاکیست: سرپرستان سابق و جدید شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در این جلسه سخنانی را به ویژه در زمینه فعالیت خود بیان کردند.





 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118113
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم