امروز : 28 تیر 1403
  • 1400/02/31 - 08:33
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z1rP

مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشگاه برگزار شد/ همراهی و همدلی مدیران و کارکنان تسریع کننده اهداف مهم دانشگاه

مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشگاه با حضور رییس دانشگاه و جمعی از مسوولین، مدیران و کارکنان این معاونت در تاریخ 29/2/1400 در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد...




مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی دانشگاه با حضور رییس دانشگاه و جمعی از مسوولین، مدیران و کارکنان این معاونت در تاریخ 29/2/1400 در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، رییس دانشگاه در این مراسم، از زحمات دکتر عباس تقوی اردکانی در زمان تصدی معاونت آموزشی دانشگاه تقدیر و برای دکتر فاطمه سادات قریشی به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزشی دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.



 



دکتر سید علیرضا مروجی، جلسات تکریم و معارفه را فرصتی برای بزرگداشت و تجلیل از زحمات اشخاصی که در سمت های مختلف فعالیت می کنند، عنوان نمود.



 



وی افزود: همراهی و همدلی و حمایت های بی دریغ و شبانه روزی مدیران و کارکنان در بخش های مختلف دانشگاه تسریع کننده اهداف و برنامه های مهم دانشگاه به منظور پیشرفت در کلیه امور است.



 



 دکتر مروجی، آموزش را یکی از مهم ترین اولویت های دانشگاه عنوان کرد و گفت: توجه جدی و سرمایه گذاری در این راستا از وظایف شرعی و قانونی همگی ما می باشد.



 



وی اظهار امیدواری کرد: در راستای تحقق اهداف دانشگاه دکتر قریشی تمام تلاش خود را در زمینه ارتقاء سطح آموزشی بکار گیرد.



 



این گزارش حاکیست: مسئولین جدید و قدیم این معاونت ها نیز در این جلسه سخنانی را به ویژه در زمینه فعالیت خود بیان کردند.



 



شایان ذکر است: در پایان این جلسه از سوی رئیس و مسئولین دانشگاه هدایا و لوح های تقدیری به رسم یادبود به دکتر تقوی اهدا و برای دکتر قریشی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت شد.



 







 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 120670
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم