امروز : 01 مرداد 1403
  • 1398/08/13 - 08:21
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZQYj

مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشتی دانشگاه روز یکشنبه مورخ 12/08/1398 در معاونت بهداشتی برگزار شد...




مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشتی دانشگاه روز یکشنبه مورخ 12/08/1398 در معاونت بهداشتی برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین شاه فضل در ابتدای مراسم، ضمن تقدیر از زحمات دکتر علیرضا مروجی طی مدت مسئولیت ایشان در معاونت بهداشتی تشکر و برای دکتر رضا رزاقی آرزوی موفقیت کرد.



رئیس دانشگاه، گزارش اجمالی از برنامه­ ها و دستاوردهای حوزه معاونت بهداشت تحت عنوان "هشت سال مشارکت و همدلی" و با تاکید بر اهداف برنامه­ های تحول سلامت به عنوان معاون بهداشتی سابق ارائه کرد.



دکتر مروجی، ضمن تشکر از حمایت­های بی­ دریغ پرسنل حوزه معاونت بهداشتی، مرکز بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل و کلیه واحدهای محیطی ارائه دهنده خدمات از همکاری بی­ شائبه نهادهای مرتبط با حوزه سلامت نیز قدردانی نمود.  



دکتر رضا رزاقی معاون بهداشتی دانشگاه نیز در این مراسم، برنامه­ ها و اولویت­های حوزه بهداشت را در سال­های آتی بیان کرد و خواستار تداوم حمایت و مشارکت کلیه واحدهای تحت پوشش دانشگاه، نهادها و ارگان­های مرتبط به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جمعیت تحت پوشش دانشگاه شد.



در پایان مراسم پرسنل حوزه معاونت بهداشتی، حوزه های مختلف دانشگاه و نهادهای شهرستان کاشان از زحمات خالصانه و بی­ دریغ دکتر سید علیرضا مروجی در مدت تصدی معاونت بهداشتی دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آوردند و ابلاغ دکتر رزاقی از سوی رئیس دانشگاه به ایشان اهداء گردید.



 







 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118950
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم