امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/03/28 - 13:18
  • 5
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZGmj

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با حضور سرپرست دانشگاه و جمعی از مسئولین، مدیران و کارکنان این معاونت در تاریخ 28/3/96 در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار شد...




مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با حضور سرپرست دانشگاه و جمعی از مسئولین، مدیران و کارکنان این معاونت در تاریخ 28/3/96 در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه در این مراسم با گرامیداشت شب های قدر و تسلیت سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)، از زحمات دکتر مهرداد فرزندی پور در زمان تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تقدیر و برای دکتر حسین نیکزاد به عنوان سرپرست جدید این معاونت آرزوی موفقیت کرد.



 



دکتر ابراهیم کوچکی، به آیات و روایات در زمینه ایمان به خدا و رسول، تقوی، عمل صالح و مجاهده با جان و مال اشاره کرد و اظهار داشت: بایستی این امور را در زمان مسئولیت و خدمت سرلوحه خود قرار دهیم تا از برکات آن در تمامی لحظات زندگی بهره مند شویم.



 



وی، به ضرورت وجود منابع انسانی و مالی و فضای فیزیکی برای یک مدیر اشاره کرد و افزود: هنر مدیریت استفاده درست و به جا از این امکانات است.



 



دکتر کوچکی، کسب درآمد را مهم ترین هدف حوزه معاونت توسعه نام برد و پیگیری مطالبات بیمه ای، جذب خیرین سلامت، کاهش هزینه ها، کاهش کسورات، پیگیری امور مناقصه، استخدامی کارکنان قرار دادی، طراحی و راه اندازی پروژه های مختلف در حوزه سلامت و ... را از دیگر اقدامات در این حوزه برشمرد.



 



سرپرست دانشگاه در پایان، برتعامل و همکاری تمامی همکاران در جهت ارتقای سلامت و رسالت های دانشگاه تاکید کرد.



 



مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، از زحمات دکتر فرزندی پور تشکر و برای دکتر نیکزاد در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.



 



حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاه فضل، با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه معاونت توسعه نیازمند پیگیری مجدانه دارد، اظهار امیدواری کرد: دکتر نیکزاد با اسنفاده از تجارب خود در این راستا پیشرو باشد.



 



معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این جلسه، از زحمات تمامی همکاران و مدیران این حوزه تشکر کرد و فعالیت در حوزه توسعه را کار تیمی عنوان کرد.



 



دکتر مهرداد فرزندی پور، کار در این حوزه را پردغدغه عنوان کرد و اظهار داشت: نواقص و کاستی هایی وجو داشته اما تمام تلاش ما انجام امور با کمترین نقایص بود.



 



معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه همچنین در ادامه به اقدامات شش ساله خود در زمینه پروژه های عمرانی پرداخت.



 



معاون جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: خداوند را به خاطر توفیق در راه خدمت به مردم سپاسگذارم.



 



دکتر حسین نیکزاد، این معاونت را موتور محرکه دانشگاه عنوان کرد و گفت: اگر تک تک ما هدف از تشکیل دانشگاه را در تمامی امور سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم قطعا به نتایج خوبی دست می یابیم.



 



وی، مهم ترین هدف دانشگاه را ارتقای سلامت مردم برشمرد و افزود: با تربیت نیروی انسانی ماهر، نظارت و ارزیابی و استاندارد سازی خدمات نتایج مفیدی دست خواهیم یافت.



 



شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی سرپرست دانشگاه و مسئولین واحدهای مختلف از تلاش های دکتر مهرداد فرزندی پور به عنوان معاون سابق توسعه مدیریت و منابع تقدیر و تجلیل به عمل آمد و نیز حکم انتصاب دکتر حسین نیکزاد قرائت شد.



 















 






  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117175
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم