امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/04/02 - 09:48
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zm2j

مراکز دندانپزشکی و دندانسازی بدون مجوز در کاشان پلمپ شد

سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از پلمپ مراکز دندانپزشکی و دندانسازی بدون مجوز در این شهرستان واقع در محدوده شهرک خاتم الانبیاء( مسکن مهر) خبر داد...




سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از پلمپ مراکز دندانپزشکی و دندانسازی بدون مجوز در این شهرستان واقع در محدوده شهرک خاتم الانبیاء( مسکن مهر) خبر داد.



به گزارش وب دا، رضا کردی در گفت و گو با خبرنگاران، به فعالیت غیرقانونی این واحدها اشاره کرد و گفت: این مراکز از سوی افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی و دندانپزشکی اداره می شد که با حکم قضایی پلمپ و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.



 وی، با اشاره به فعالیت افراد مذکور بدون مجوز رسمی و قانونی در شرایط کاملاً غیر بهداشتی در کلیه امور مرتبط با دندانپزشکی و دندانسازی افزود: براساس گزارش های مردمی و با استناد به گزارشات واحدهای نظارت بر فعالیت های مراکز دندانپزشکی و درمانی معاونت درمان این دانشگاه، این مراکز با دستور مرجع قضایی توسط این دفتر و با همکاری نیروی انتظامی و معاونت درمان دانشگاه پلمپ، وسایل غیرمجاز توقیف و متصدیان این  مراکز به مراجع قضایی معرفی شدند.



وی تصریح کرد: حفظ سلامت و امنیت عموم هموطنان جزء وظایف ذاتی دانشگاه علوم پزشکی بوده و در این قبیل موارد با متخلفین برخورد می شود.



سرپرست دفتر حقوقی دانشگاه، با بیان اینکه در حال حاضر پرونده مراکز مذکور در مراجع قضایی در حال بررسی است، تصریح کرد: اشخاصی که به هر نحوی از فعالیت های غیرقانونی این واحدها  دچار زیان های مادی و جسمی شده اند، می توانند با مراجعه به دادسرای شهرستان و یا دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کاشان شکایت خود از این  مراکز را ثبت و اعلام کنند.



 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117897
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم