امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/11/18 - 13:17
  • 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z7vj

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ازوار کاشان بهره برداری شد

همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز خدمات جامع سلامت روستای ازوار، از توابع بخش برزک، روز سه شنبه مورخ 17/11/96 با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان، رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان شهرستان و دانشگاه به بهره برداری رسید...


همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز خدمات جامع سلامت روستای ازوار، از توابع بخش برزک، روز سه شنبه مورخ 17/11/96 با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان، رییس دانشگاه ، معاون توسعه مدیریت ومنابع و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت، معاون بهداشتی جمعی از مسئولان شهرستان، دانشگاه و مردم منطقه به بهره برداری رسید.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در این مراسم با بیان اینکه  مرکز سلامت روستای ازوار در زمینه های درمانی، پرستاری، بهداشتی، دندانپزشکی، بهداشت محیط کار و دارویی خدمات ارائه خواهد داد.اظهار داشت: 10 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این مرکز در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با زیربنای 520 مترمربع هزینه شده که سه میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی و هشت میلیارد ریال از محل مشارکت خیرسلامت خانواده زنده یاد حاج رضا طالبیان فر تامین شد.        

دکتر ابراهیم کوچکی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت روستای ازوار 2 هزار و 700 نفر جمعیت روستایی (ازوار، ویدوج و ویدوجا) را زیر پوشش قرار می دهد.         



حمیدرضا مومنیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز در این مراسم ضمن اشاره به افتتاح طرح های عمرانی شهرستان کاشان در دهه فجر اظهار داشت: طرح تحول سلامت یکی از موفق ترین طرح های اجرایی دولت است که مردم بخوبی نتایج اجرای این طرح را در زندگی خود لمس کرده اند.           



دکتر حسین نیکزاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان، نیز در این مراسم با اشاره به مشارکت بالغ بر 100ملیارد تومانی خیرین سلامت کاشان از ابتدای تشکیل مجمع خیرین سلامت دانشگاه درسال 87 تاکنون اظهار داشت:  مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ازوار کاشان دومین پروژه ایست که توسط خانواده مرحوم طالبیان فر به بهره برداری می رسد و درخواست همکاری بیشتر خیرین ارجمند برای کمک به پروژه های بخش سلامت را داشت.



دکتر سید علیرضا مروجی معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تقدیر از خیرین سلامت در حوزه بهداشت اظهار داشت: از گذشته تا کنون خیرین سلامت اقدامات موثری در این حوزه انجام داده اند.



دکتر سید علیرضا مروجی ساخت، راه اندازی و تجهیز مراکز و پایگاه های خدمات جامع سلامت را از این اقدامات بر شمارد.



گفتنی است: در این مراسم یاد و خاطره خیر ارجمند زنده یاد حاج رضا طالبیان فر گرامی داشته شد و از فرزندان ایشان هم که ادامه دهندگان راه پدر هستند تقدیر و تشکر بعمل آمد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117655
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم