امروز : 02 مرداد 1403
  • 1396/12/25 - 09:32
  • 4
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z8wj

مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت مهرپرور در کاشان افتتاح شد

مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد حاج علی مهرپرور با حضور دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز مورخ 25/12/96 در شهرک خاتم الانبیاء (مسکن مهر) کاشان افتتاح شد...



مرکز  خدمات جامع سلامت زنده یاد حاج علی مهرپرور با حضور دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز مورخ 25/12/96 در شهرک خاتم الانبیاء (مسکن مهر) کاشان افتتاح شد.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ضرورت افتتاح این مرکز باتوجه به نیاز مردم شهرک خاتم الانبیا (مسکن مهر) گفت:  حدود 11 هزار نفر جمعیت می توانند از خدمات مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد حاج علی مهرپرور بهره مند شوند.



وی اظهار داشت: این مرکز با مشارکت 50 درصدی خیر سلامت زنده یاد حاج علی مهرپرور و مابقی توسط این دانشگاه در زمینی به متراژ 2100 متر مربع و زیربنای 1200 مترمربع در سه طبقه به بهره برداری رسید.

دکتر ابراهیم کوچکی افزود: برای ساخت و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت مهرپرور یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط این خیر سلامت خانواده زنده یاد حاج علی مهر پرور و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کاشان هزینه شده است.



وی، با اشاره به ارائه خدمات درمانی در این مرکز به صورت شبانه روزی اظهار داشت: ارائه خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مامایی، پرستاری، مراقبین سلامت زن و مرد، مشاوره سلامت روان و تغذیه، واکسیناسیون و واحد سلامت محیط و کار  از بخش های این مرکز است.

دکتر ابراهیم کوچکی، ضمن تقدیر از زحمات خیرین در حوزه بهداشت و درمان به ویژه خانواده مهرپرور، وجود خیرین سلامت را از افتخارات این منطقه برشمرد و ادامه داد: اقدامات نیکوکارانه و خیر در حوزه سلامت این منطقه باید طبق اولویت ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و طی مشورت با مجمع خیرین سلامت کاشان صورت گیرد.



وی با اشاره به توسعه اقدامات مراکز خدمات جامع سلامت در دولت تدبیر و امید گفت: پروژه های مختلف بهداشتی، درمانی آموزشی و رفاهی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در حال ساخت و تجهیز می باشند.



دکتر کوچکی همچنین در ادامه به ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم در کاشان و دو بیمارستان در  آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه متجمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان تنها بیمارستان جنرال و مرجع منطقه می باشد ساخت و تجهیز یک بیمارستان جدید از ضرورت های منطقه برای توسعه فضاهای آموزشی و درمانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تشکر از حمایتهای همیشگی وزارت بهداشت خواستارکمک های مالی جهت ارائه خدمات با کیفیت بهداشتی و درمانی شد.



پسر زنده یاد حاج علی مهرپرور نیز در این مراسم به بیان سخنانی در زمینه انگیزه اقدامات خیرخواهانه شان پرداخت. لازم به ذکر است در پایان این مراسم از زحمات خیر سلامت خانواده زنده یاد حاج علی مهرپرور با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، رییس دانشگاه و سایر معاونین و مسئولین دانشگاه تقدیر و تجلیل شد.









  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117713
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم