امروز : 03 مرداد 1403
  • 1396/08/06 - 12:41
  • 4
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZWrj

نخستین گردهمایی زنان خیر سلامت کاشان و آران و بیدگل برگزار شد

نخستین گردهمایی زنان خیر سلامت کاشان و آران و بیدگل روز پنج شنبه مورخ 4/8/96 در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه برگزار شد...




نخستین گردهمایی زنان خیر سلامت کاشان و آران و بیدگل روز پنج شنبه مورخ 4/8/96 در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه برگزار شد.



 



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این نشست، از بانوان خیر خواست با انفاق مال خود، ادامه دهنده راه بانوان خیر از صدر اسلام تاکنون به ویژه حضرت خدیجه (ص) باشند.



 



دکتر ابراهیم کوچکی، به خدمات بارز بانوان در زمان جنگ اشاره کرد و این عزیزان در پشت خط مقدم خدمات ارزنده ایی را انجام دادند و در حال حاضر شما بانوان میراث دار آنان هستید.



 



وی، در ادامه به اقدامات مرحوم حاج سید رضا نیری دبیر کل سابق مجمع خیرین سلامت کشور اشاره کرد و برای دکتر شهریاری دبیر کل جدید این مجمع آرزوی موفقیت نمود.



 



دکتر کوچکی، به ساخت بیمارستان های بقیه الله اعظم (عج) در کاشان و امام حسن مجتبی (ص) و ثامن الائمه (ع) واقع در آران و بیدگل اشاره کرد و خواستار همکاری و مساعدت بیشتر خیرین سلامت در این راستا برای ارتقای سلامت مردم منطقه شد.



 



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیرعامل انجمن خیرین سلامت کاشان نیز در این نشست، از اقدامات خیرین سلامت منطقه تشکر و قدردانی کرد.



 



دکتر حسین نیکزاد افزود: مردم منطقه کاشان در انجام اقدامات خیرخواهانه به ویژه در حوزه سلامت سابقه دیرینه دارند و با اتحاد و همدلی در زمینه های مختلف به توسعه و آبادانی منطقه پرداختند.



 



رئیس شورای زنان مجمع خیرین سلامت کاشان نیز، از حضور بانوانی که حضرت خدیجه (ص) و حضرت فاطمه(س) را در ایثار و بخشندگی الگوی خود قرار دادند، تقدیر نمود.



 



دکتر طاهره مازوچی، با اشاره به اینکه کاشان شهر دارالمومنین و در امور خیر و نیک بسیار پیش قدم است، خواستار مشارکت بانوان خیر در همه ابعاد حوزه سلامت شد.



 



لازم به ذکر است نخستین گردهمایی زنان خیر سلامت کاشان و آران و بیدگل با حضور دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، مشاور عالی دبیر کل و رئیس شورای زنان مشارکت های مردمی این مجمع، بانوان خیر سلامت شهرستان های کاشان و آران وبیدگل، اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کاشان و جمعی از مسئولین دانشگاه برگزار شد.



 



این گزارش حاکیست: در پایان این نشست از جمعی بانوان فعال در اقدامات خیرخواهانه حوزه سلامت تقدیر شد.



 










  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 117474
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم