امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/11/01 - 10:38
  • 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZbHj

نشست بسیجیان دانشگاه برگزار شد

نشست بسیجیان دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه ستاد مرکزی دانشگاه در روز یکشنبه 29/10/98 برگزار شد...




نشست بسیجیان دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه ستاد مرکزی دانشگاه در روز یکشنبه 29/10/98 برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه،  رئیس ستاد احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در این نشست، با اشاره به آیات 169 تا 174 سوره مبارکه ال عمران به بیان جایگاه رفیع و منزلت شهدا پرداخت.



محمد رضوان نژاد، در ادامه با بیان وپژگی های شخصیتی بارز و ممتاز سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی شخصیتی بود که برای رهایی مردم مسلمان سوریه و عراق از محاصره تروریست های تکفیری داعش، خود را در محاصره قرار داد و دلیرانه و بی باک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دل به دریای فتنه زد و داعش را از منطقه بیرون کرد.



وی تصریح کرد: اخلاص و استواری این مرد خدایی بود که تشییع پیکر مطهر او را به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به یوم الله تبدیل کرد که در تاریخ 41 ساله انقلاب کم نظیر بود.



رضوان نژاد، با اشاره به یوم الله دیگر این روزها و سیلی سنگین سپاه در قالب حمله موشکی به پایگاه عراق، این اتفاق را نه تنها به رخ کشیدن قدرت نظامی ایران دانست.



وی، با گلایه از عدم رعایت کامل مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، این بیانیه را زمینه ساز تحقق ظهور حضرت مهدی (عج) برشمرد.



رضوان نژاد، با اشاره به برخی مشکلات امروز جامعه، ریشه آن را در وادادگی و وابستگی برخی افراد به بیگانگان دانست و علاج این مشکلات را به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قوی شدن مملکت و توجه به قدرت داخلی کشور عنوان کرد.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119141
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم