امروز : 31 تیر 1403
  • 1398/12/12 - 14:26
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZXJj

نشست رئیس دانشگاه و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در کاشان با اصناف و معتمدین بازار

نشست رئیس دانشگاه و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در کاشان با اصناف و معتمدین بازار روز دوشنبه 12/12/98 در سالن شهدا ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد...




نشست رئیس دانشگاه و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در کاشان با اصناف و معتمدین بازار روز دوشنبه 12/12/98 در سالن شهدا ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه، در این نشست ضمن تشکر از حضور نمایندگان و معتمدین بازار، خواستار مشارکت همگانی بخصوص اصناف بازار در روزهای پایانی سال برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شد.



دکتر سید علیرضا مروجی به اهمیت رعایت اصول بهداشتی و کاهش ترددهای غیر ضروری برای پیشگیری و مقابله با این ویروس تاکید کرد.



دکتر محمد توکلی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در کاشان نیز در این جلسه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته به بیان انتظارات از اصناف مبنی بر پیشگیری و مقابله با کرونا و کنترل جو روانی جامعه و آرامش پرداخت.



یادآور می شود این نشست در راستای جلب حمایت و مشارکت نمایندگان و معتمدین بازار، ارائه آموزش و نکات لازم در راستای کنترل کرونا ویروس و توصیف شرایط موجود صورت پذیرفت که اصناف بازار نیز آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کردند.



این گزارش حاکیست: در این نشست مقرر شد، ساعات کار بازار با مشارکت اصناف و کسبه به نحوی ساماندهی شود که حداقل مواجهه مردم و کسبه با ویروس را شاهد باشیم.



برپایه این گزارش همچنین اطلاع رسانی پیشگیری و مقابله با کرونا در بازار توسط روابط عمومی دانشگاه و همکاری شورا و اصناف بازار صورت خواهد گرفت.





 




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 119242
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم