امروز : 02 مرداد 1403
  • 1397/09/20 - 14:06
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTCj

نشست فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با رئیس دانشگاه

به‌مناسبت روز دانشجو نشست فعالان فرهنگی، دبیران تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی، نماینده نشریات و انجمن‌های علمی و دبیران شورای صنفی دانشگاه با رئیس دانشگاه ، معاون فرهنگی و دانشجویی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد...




 به‌مناسبت روز دانشجو نشست فعالان فرهنگی، دبیران تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی، نماینده نشریات و انجمن‌های علمی و دبیران شورای صنفی دانشگاه با رئیس دانشگاه ، معاون فرهنگی و دانشجویی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر ابراهیم کوچکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تشکر از دانشجویان و مسئولین فرهنگی و تبریک روز دانشجو با بیان اینکه عملکرد همه باید براساس قانون باشد و با قوانین اسلامی مغایرت نداشته باشد افزود: هر نقدی باید منصفانه و عالمانه باشد.





دکتر کوچکی گفت: هر کانون و تشکل دارای اساسنامه و آئین نامه است و باید بر این اساس خودارزیابی  نماید و در انجام فعالیت‌ کانون ها و تشکل ها نباید موازی‌کاری باشد و مباحث علمی، پژوهشی و خبری باید در راستای فعالیت کانون ها باشد.





دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بر توسعه فرهنگ نقادی و آزاداندیشی، ایجاد روحیه شاد همراه با معنویت در محیط دانشجویی، توسعه مطالبات عمومی دانشجویان و ایجاد روحیه تعهد و اخلاق و رفتار حرفه ای تاکید کرد و توجه به اهداف فرهنگی، محدودیت های اقتصادی کشور، ایجاد روحیه همدلی در بین کانون ها و تشکل ها و توجه به قوانین دانشگاه را از جمله اهداف این معاونت برشمرد.



 



در ادامه حجت الاسلام شاه فضل، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن تبریک روز دانشجو گفت: نقد دبیران و مسئولین کانون ها و تشکل‌ها نشانه احترام به مسئولین می باشد و چون فضا باز است دانشجویان بهتر می‌توانند صحبت کنند و از کانون‌ها و تشکل‌ها در برگزاری اولین کنگره ملی نماز دعوت به همکاری نمود.



 



همچنین در ادامه این نشست مسئولین و دبیران تشکل‌ها و کانون ها، شورای صنفی و نماینده نشریات به بیان مشکلات، دغدغه ها و مطالبات و پیشنهادات خود پرداختند که بخشی از آن شامل : ایجاد فضای امن و با نشاط برای دانشجویان، تعدیل ساعت ورود و خروج خوابگاه های دانشجویی، ایجاد بستر جهت توانمندسازی نشریات دانشگاه، اختصاص فضای فیزیکی به کانون ها و تشکل‌ها و مشکلات ورزشی و درخواست جهت حضور رئیس دانشگاه در برنامه‌های فرهنگی، کمبود بودجه فرهنگی بعضی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.



 



.




  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118269
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم