امروز : 01 مرداد 1403
  • 1397/11/01 - 09:29
  • 7
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUjj

نشست هم اندیشی اساتید با موضوع "دستاوردهای حوزه سلامت" برگزار شد

هم اندیشی اساتید دانشگاه با موضوع "دستاوردهای حوزه سلامت در چهار دهه انقلاب اسلامی" با حضور دکتر محمد حسین نیکنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه یکشنبه 30/10/97 در سالن طبیب دانشکده پزشکی برگزار شد...





هم اندیشی اساتید دانشگاه با موضوع "دستاوردهای حوزه سلامت در چهار دهه انقلاب اسلامی" با حضور دکتر محمد حسین نیکنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه یکشنبه 30/10/97 در سالن طبیب دانشکده پزشکی برگزار شد.  



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در این نشست ضمن بیان آمار شاخص های بهداشتی کشور از جمله افزایش خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت، مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری، امید به زندگی و کاهش بیماری های واگیر، مرگ و میر  مادر و نوزاد و ... اذعان داشت: ما  دو پیشرفت مبنایی در حوزه سلامت داشته ایم که شامل، اقدامات پیشگیرانه شبکه بهداشتی درمانی و ادغام آموزش پزشکی با خدمات بهداشتی درمانی می باشد.




عضو فرهنگستان علوم پزشکی کشور ادامه داد: محوری ترین کار  در حوزه بهداشت، طرح جامع بهداشت و درمان است.




 دکتر محمد حسین نیکنام، اهمیت دستاوردهای حاصل شده را با توجه به شرایطی که در طول 40 سال انقلاب مانند:جنگ، دشمنان خارجی و تحریم و ... داشته ایم، بسیار زیاد دانست و افزود: به مدد زحمت کشان عرصه بهداشت و درمان است که شاخص های خوبی به دست آورده ایم  و در حیطه آموزش نیز شاهد طرح ادغام آموزش در خدمات بهداشتی هستیم  که با وجود اتنقادات، باز هم پیشرفت خوبی از این طرح حاصل شده است.



وی گفت: مردم نقش بسزایی در سیاست های نظام دارند و با حضور همیشگی آن هاست که سیاست ها پایدار می ماند، ما باید در رفع نواقص کوشا باشیم و  دانشجویان را نسبت به دستاوردها، موفقیت ها و  شکست هایی که می توان از آن ها درس گرفت، آگاه کنیم.



یاد آور می شود: این نشست به همت امور بانوان و با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.







 



 



  • گروه خبری : پایگاه خبری وب دا کاشان
  • کد خبر : 118384
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم